AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre lengre.. Han jeg er interessert i er så sjenert. På fylla så oppfører han seg som at jeg er kjæresten hans, men når han er edru, så virker det som at han så vidt tør å ta på meg. Og jeg vet at han er interessert i meg, for det har han sagt til felles venner av oss. Når vi henger sammen med felles venner, så sitter vi og smiler til hverandre - og da er jeg plutselig ikke så skummel lengre. Jeg har til og med spurt om han har noen i kikkerten, og da fikk jeg bare "Vet ikke helt jeg.." Hva er det for et svar? Jeg trenger da en slags bekreftelse på at jeg er god nok eller at han er interessert. Han tør jo ikke å innrømme det selv engang... Noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan "myke" ham? Vil jo ikke virke innpåsliten heller liksom, men likevel...
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Si at du liker han ? Jeg tror han allerede vet det. Kan jo alltids si det på nytt. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få det frem uten å virke påtrengende og at det blir litt pinlig..
Gjest Fikira Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Han sliter sikkert med samme tankegang, og da må jo nesten en av dere si ifra, kan like godt være deg =)
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Han sliter sikkert med samme tankegang, og da må jo nesten en av dere si ifra, kan like godt være deg =) Sant nok. Problemet er bare hvordan jeg skal gjøre det? Tusen takk for svar iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå