Gå til innhold

ons med kollega

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi var fulle. Tulleflørtet lenge. Vi blir aldri et par, men det var godt. Men etterpå spurte han om det var greit han gikk hjem så det ikke ble så flaut når vi våknet neste morgen... Greit nok, tenkte jeg da. Men nå blir det sååå flaut på mandag... Tenker det nesten er verre.. Ikke hører jeg noe fra ham heller. Noen tips til teit flau dame?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo valgt det selv, så nå er det bare å møte opp på arbeidsplassen å late som ingenting :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet

Du har jo valgt det selv, så nå er det bare å møte opp på arbeidsplassen å late som ingenting :gjeiper:

Man velger ikke selv når man er dritings...

Skrevet

Jo? Du valgte selv å bli dritings, og alle vet at man blir mer løssluppen i fylla.

• Liker 1
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Ikke synd på deg. Dersom man MÅ bli dritings og rote med gud og hvermann, så får du bare gå videre med hevet hode enda hvor flaut det er. Du er ikke den første, og blir neppe den siste.

Skrevet

Det er når man er dritings man gjør de handlinger man har aller mest lyst til. Hva skjer med en kvinne når man tar fra henne blueferdigheten og sperrene og begrensningene hennes?

- at hun gjør det hun vil?

Skrevet

Ting som det her blir bare flaut om man lar det bli det. Det er noe dere styrer helt på egenhånd.

Skrevet

Her er det flaut fordi hu dama kanskje har fortalt alle andre at han fyren hun pulte var en hun aldri kom til å pule fordi han har dame eller er uattraktiv eller noe sånt.

Vi kan jo bare spekulere i hva som er flaut? Det at man ikke vil vedkjenne seg de handlinger man gjør i fylla, eller at man i fylla ikke vil vedkjenne seg de følelser man har når man er edru?

Skrevet

Vi kan jo bare spekulere i hva som er flaut? Det at man ikke vil vedkjenne seg de handlinger man gjør i fylla, eller at man i fylla ikke vil vedkjenne seg de følelser man har når man er edru?

Jeg mener fortsatt at det ikke trenger å være flaut. Man kan tenke at det var dumt, eller man kan ønske at man aldri gjorde det, men det er ikke noe poeng i å gå rundt å være flau over det.

Selv tar jeg i hvert fall ganske lett på slike ting. Ikke at det har skjedd meg, men hadde ikke giddet å tenke noe mer over det hvis det var jeg som hadde sex med en kollega en gang jeg var full og "dum".

Gjest Josef
Skrevet

Veldig dårlig unnskyldning, som virker å være utbredt blant eneklte unge jenter og gutter. Selvsagt velger man selv når man er full også, fordi man valgte selv å bli full.

Skrevet

Man velger til og med hva man har lyst til å gjøre når man er full.

Ansvarsløsheten ved fylla er jo en av gledene.

Gjest Gjest
Skrevet

Ok, takk for svar,jeg er den opprinnelige gjesten. Gjest nr 2 var ikke meg.

Jeg vet at jeg valgte å gjøre det selv, jeg var heller ikke dritings, men brisen...jeg gjorde det jeg hadde lyst til, og det gjorde han også. Fyren er attraktiv som bare det, problemet er vel heller at det var ikke så lurt med tanke på at vi jobber sammen, det er ikke akseptert i firmaet, og at ting nå gjerne kan bli litt rart/flaut, og at vi ikke fikk snakke så mye om det etterpå fordi han gikk. Pluss at jeg har litt lyst på han igjen, men ikke aner hva han vil...hehe... :sjenert:

Menmen, det er vel bare å late som ingenting...

Skrevet

Er det flere på jobben som har pult på ham da?

Skrevet

Da ser jeg ikke helt flauheten her. Sommerbrisen(?) eller brisen av alkoholen, den lette flørtingen, betattheten, det at dere jobber sammen, det illegale i å skape forhold på arbeidsplassen, de ulovlige følelsene, gjensidig attraksjon og det at du absolutt ikke forhold til din egen livslykke kan innlate deg på kjærlighetsforhold på jobben gjør jo dette aldeles altfor destruktivt til at ei ung jente kan la være...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk hatt sex med 2 kollegaer. Angrer på det, har vært flau i et år nå. Han første var ganske stygg (men sjarmerende, faller så lett for gutter som er snille og hjelpsomme), og det var bare et ONS. Han fortalte det henrykt til ALLE på jobben dagen etter, noe som gjorde det ekstra flaut. Ble "mobbet" for det lenge etterpå.

Så lå jeg med en annen, det begynte med et ONS, og utviklet seg til at vi gjorde det flere ganger. Også edru. Jeg ble forelsket og ble for pågående tror jeg. Litt etter fikk han dame, mistenker han hadde hun på gang allerede da vi var "pulevenner". Har komt over han nå, men det var særs ubehagelig å møte han på jobb. Både fordi det ble en pinlig stemning, og fordi jeg var så forelsket at det gjorde vondt. I starten var det bare spennende og deilig, men etterhvert som jeg fattet at han ikke ville noe mer, ble det verre.

Bare lat som ingenting TS, og ikke ligg med han igjen (og gå i fellen jeg gikk i). Det blir nok flaut, men du overlever det.

Hilsen en som har dummet seg ut et par ganger på den fronten:) Etter disse to episodene har jeg aldri rørt en kollega, eller hatt ONS med noen, og sånn skal det fortsette. Brent barn...

Skrevet

Jeg blir ofte rimelig full, men av en eller annen merkelig grunn så sklir ikke trusa av meg mens jeg ser en annen vei.

Gjest Anjelika
Skrevet

Ikke gruble for mye på det, gå på jobb med hodet høyt hevet og møt øynene hans og si "god morgen!" som du alltid ville gjort. Ikke gjem deg eller forsøk å unngå han, da forer du bare en angst du ikke behøver å ha. Det føles nok litt kleint uansett i begynnelsen, men det tar nok ikke lang tid før det normaliserer seg hvis du bare ikke lar det styre deg. Ikke bli redd hvis du flakker litt med blikket eller kjenner du rødmer foran han, for det første er slike ting ofte mer umerkelige enn man selv innbiller seg og for det andre vil han jo forstå det om han plukker opp at du oppfører deg litt unormalt rundt han.

Når det i tillegg var han som "rømte" fordi han var redd for pinlig stemning så er det nok større sjanse for at det er han som går rundt med blikket i bakken på mandag enn deg. Hev deg over det, vær trygg og selvsikker!

Tåpelig av han å stikke da, det hadde jo vært mye mindre flaut å våkne sammen og få pratet og tøyset litt om det enn å møtes igjen for første gang på jobb mandags morgen. Tipper han er typen som aldri kommer til å tørre å ta en prat om det før neste fuktige aften når han proklamerer sin kjærlighet til deg. Slike folk får jo bare større interesse når du spankulerer rundt på jobb som om det som har skjedd ikke kunne interessert deg mindre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...