Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2003 #1 Skrevet 9. november 2003 ... så innmari kjedelig når man treffer en søt jente som mye klaffer med men så viser det seg at vi overhodet ikke passer sammen seksuelt. Hun unnskylte seg med at hun ikke hadde vært sammen med noen på en stund og derfor kanskje var litt passiv, men at hun vanligvis kunne være litt vill hun også, "til og med sitte oppå og sånn" Oralsex, doggy, vel egentlig alt litt røffere eller mer eksperimentelt enn misjonæren under dyna virket det som var helt utelukket. Og hun fikk helt hetta når jeg hadde tatt henne nesten til orgasme, for hun likte ikke å miste kontrollen. Så da måtte jeg stoppe. :-? Når man nærmer seg 30 er man vel ganske klar over hva man vil i senga (eller utenfor), så jeg regner ikke med at vi får noe mer sansen for hverandres greier der med tiden. Kan ikke si annet enn at jeg er ulykkelig uten et fullverdig sexliv, så det blir nok ingen fler dater ...
Gjest Madam Felle Skrevet 9. november 2003 #3 Skrevet 9. november 2003 Gi henne litt tid da mann! men på den andre siden om du ikke klarer å gi henne tid, fortjener hun vel noe bedre enn deg.
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2003 #4 Skrevet 9. november 2003 Tror vel ikke man endrer grunnleggende seksuell persona over tid, tror du? Ikke vet jeg har noe rett til å forvente det heller. Tror ikke vi klarer å møtes der. Tid hjelper ikke med alt. Jeg er nok ikke villig til å senke mine forventninger til hva et godt sexliv skal inneholde, og jeg kan ikke vente at hun skal tilpasse seg meg heller. Hadde vært noe annet hvis vi var 18 år, da er alt i utvikling. Nå er vi snart 30, orker ikke ha sjenert tenåringssex nå ...
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2003 #5 Skrevet 9. november 2003 fortjener hun vel noe bedre enn deg Jeg skjønner at dette her ikke gjør meg til Man of the Month her ... Hun fortjener om ikke annet en annen enn meg, tror jeg.
Barbie Skrevet 9. november 2003 #6 Skrevet 9. november 2003 Makan asså! :o Jeg kan bare snakke for meg selv,men trygghet er en viktig faktor for et bredt sexliv. Det er viktig og være trygg på seg selv, og ikke minst partneren. Hvis hun nesten ikke kjenner deg, så kan du vel ikke vente deg all verden? Jeg er sånn selv også. Jo tryggere jeg er, jo mer tør jeg utfolde meg! Jeg trodde dette var ganske vanlig! :-? Hvis du ikke "har tid" til å la henne bli tryggere på deg, så har hun det bedre uten deg. Respekter henne litt mer!
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2003 #7 Skrevet 9. november 2003 Må bare klare opp i noe: Det var ikke det at vi ikke gjorde noe så veldig avansert som er problemet. Men vi snakket litt om sex etterpå og hun nevnte endel ting som hun under noen omstendigheter ikke var interessert i. Det var ikke jeg som tok opp temaet. Bare sånn for å understreke at jeg ikke er snurt fordi vi ikke hadde akrobatsex første gangen :-? Dere har sikkert endel ting dere liker veldig godt seksuelt? Hva om en potensiell partner svært bestemt slo fast han h*n aldri ville gjøre det med dere. Ville vedkommende fortsatt være en potensiell partner?
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2003 #8 Skrevet 9. november 2003 Sorry, Barbi, dropp attituden. Jeg ikke annet enn respekt for henne. Dette går litt dypere enn "kjip mann som ikke får den sexen han vil ha".
Quinden Skrevet 10. november 2003 #9 Skrevet 10. november 2003 Kan nok være at hun var litt sjenert. En trenger litt tid, spesielt vi jenter, før vi lar hemningene falle. Kanskje du hadde reagert negativt om hun var en villkatt allerede første gangen. Er hun en du vil satse på, så bruk tiden til hjelp, så skal du se at det kan eksperimenteres litt etter litt og dere begge blir fornøyde og du blir the Man of the Month . Lykke til!
Joplaya Skrevet 10. november 2003 #10 Skrevet 10. november 2003 Vel. Om full klaff seksuelt er viktigere enn full klaff på andre plan, synes jeg du gjør riktig i å ende dette forholdet her. Heller det enn at hun skal måtte gå å høre på klaging senere fordi mannen hun elsker ikke er seksuelt tilfredsstilt pga hennes begrensninger. Dårlig samvittighet på det seksuelle plan er ingen god greie.
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2003 #11 Skrevet 10. november 2003 :-? Jeg skjønner jeg ikke får noe forståelse her. Hadde dere svart det samme hvis det hadde vært en jente som spurte? "... så innmari kjedelig når man treffer en flott fyr som mye klaffer med men så viser det seg at vi overhodet ikke passer sammen seksuelt. Han unnskylte seg med at hun ikke hadde vært sammen med noen på en stund og derfor kanskje var litt lat, men at han vanligvis kunne være litt vill han også, "til og med ta seg tid til forspill og sånn". Oralsex, doggy, vel egentlig alt litt røffere eller mer eksperimentelt enn misjonæren under dyna virket det som var helt utelukket. Og han fikk helt hetta når jeg ville at han skulle tilfredsstille meg med munnen eller fingrene etter jeg hadde runket ham, så det måtte jeg gå uten. Når man nærmer seg 30 er man vel ganske klar over hva man vil i senga (eller utenfor), så jeg regner ikke med at vi får noe mer sansen for hverandres greier der med tiden. Kan ikke si annet enn at jeg er ulykkelig uten et fullverdig sexliv, så det blir nok ingen fler dater ... " Eller noe sånt ... Er det ikke frekt, ja nærmest et lite overgrep i seg selv, å forvente at folk som har gjort klart at eksperimentering ikke er deres greie skal være villig til det bare man gir dem litt tid? Ingen forståelse her for at det er vanskelig å ha et seksuelt forhold når man befinner seg på vidt forskjellige plan? Når hennes eksperimentering er min brød-og-melk-sex, og min eksperimentering er ting hun ikke engang tør si? Full klaff på det seksuelle plan er ikke viktigere enn annet, men jeg mener det til en viss grad er en forutsetning for at forhold med ellers full klaff skal funke. Ikke tilstrekkelig, men absolutt nødvendig.
Suzy Skrevet 10. november 2003 #12 Skrevet 10. november 2003 Jeg skjønner deg godt jeg gjest.... om det er noen trøst. Hjelper liksom ikke om det er ganske fint ellers når du forstår at det ikke er noe å hente i senga... Jeg er veldig glad i sex og opptatt av at det skal fungere i et forhold. Ville antagelig ikke ha innledet noe forhold med en fyr som viste seg å ikke være på min bølgelengde på det området og som du sier - når det som er "kjedelig"/"hverdagslig" for deg er såpennende og villt for henne... Vel hvor lykkelige ville dere bli i lengden... Bare det at jenta ikke ville "miste kontrollen" og dermed unne seg orgasme var ikke noe særlig godt tegn.... Nei, ut på leting igjen... Suz
Eliza Doalot Skrevet 10. november 2003 #13 Skrevet 10. november 2003 Skjønner deg godt jeg også, gjest. At ting fungerer i senga er jo faktisk ganske viktig, og hvis man har halt forskjellige preferanser, kan det uten tvil være kilden til et problem. Men du veit, det kan jo hende hun "tiner" etterhvert? Det er lett å være i mot noe, uten en gang å tenke etter om man kanskje kunne like det, dersom den type kos aldri har vært aktuelt i andre forhold hun har vært i. Ofte kan jo tilvenning til en tanke, gjøre at man forandrer mening, selv om man var dønn i mot i utgangspunktet.... Ville tatt en prat til med henne jeg....kan jo være verdt det?
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2003 #14 Skrevet 10. november 2003 Makan asså! :o Jeg kan bare snakke for meg selv,men trygghet er en viktig faktor for et bredt sexliv. Det er viktig og være trygg på seg selv, og ikke minst partneren. Hvis hun nesten ikke kjenner deg, så kan du vel ikke vente deg all verden? Jeg er sånn selv også. Jo tryggere jeg er, jo mer tør jeg utfolde meg! Jeg trodde dette var ganske vanlig! :-? Hvis du ikke "har tid" til å la henne bli tryggere på deg, så har hun det bedre uten deg. Respekter henne litt mer! :Nikke: Fullstendig enig med Barbie her. Jeg har også vært der hvor du sier denne "jenta" er, det er ikke alle som kan slippe seg løs første gangen og som gjerne lar kontrollen fare. Noen av oss er sjenerte, og kanskje ekstra sjenerte hvis vi gjerne vil gjøre et godt inntrykk. Med litt tid og tålmodighet kan det godt henne at hun blir det råeste du kan tenke deg... Men det får nok du aldri vite
Joplaya Skrevet 10. november 2003 #15 Skrevet 10. november 2003 Hva er det du vil vi skal forstå da gjest? Vi ser jo hva du sier og ser ditt synspunkt. Jeg ville ikke hatt en fyr som har krav som er høyere enn hva jeg noen gang kan gi. Så da har du et valg, ja et valg, skal du fire på kravene eller skal du gå? Det er du som må prioritere her, ikke oss. Dette er ditt valg, ikke vårt, vi sier bare hva vi mener - men du liker jo ikke det vi sier. Tror ikke hun hadde likt å vite hva du sier her heller akkurat...
Eliza Doalot Skrevet 10. november 2003 #16 Skrevet 10. november 2003 Synes dere er litt kjappe med fordømminga her jeg... Jeg er også sjenert første første gang jeg har sex med en potensiell kjæreste, andre og tredje gangen også... Men da forteller jeg ikke uoppfordret, at jeg ikke kan tenke meg å gjøre ting, som jeg engentlig har lyst til å prøve!! Da holder jeg heller kjeft om det til jeg tør å si at, jo det har jeg lyst til. Forøvrig klarer jeg ikke å se noe galt i å sette seksuelle "krav" til en partner. Jeg gjør det, fordi det er viktig for meg, og jeg håper partneren min også gjør det.
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2003 #17 Skrevet 10. november 2003 Nei, er det jeg som har valget Joplaya, virkelig? Doh. Trodde hele poenget med sånne forom som detta var å lufte litt av tankene sine, jeg. Det dreier seg ikke om å få "godkjennelse" av dere eller ikke. Jeg forsøker bare å utdype og klargjøre hva jeg tenker ... Det er forøvrig ikke snakk om å gå, det er snakk om å vurdere å være villig til å innlede et forhold eller ikke. Hvorvidt hun ville likt det eller ikke hører vel ikke hjemme her? Anonymt og uten forbindelser til det hva som skjer IRL... Er jeg plutselig den eneste som kritisk har vurdert potensiell partnere? Men vi synes jo å kanskje være enige i resultatet alle sammen, men jeg er åpenbart den slemme her for å tenke over problemstillingen ...
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2003 #18 Skrevet 10. november 2003 Forøvrig klarer jeg ikke å se noe galt i å sette seksuelle "krav" til en partner. Jeg gjør det, fordi det er viktig for meg, og jeg håper partneren min også gjør det. Noen krav kan man vel sette, men som du sier innledningsvis også, man skal ikke være for rask til å dømme. Ofte så blir det seksuelle bedre over tid, fordi man blir kjent med hverandre og hverandres ønsker. Og man vil også gjerne behage partneren sin. Ikke alle kan ytre sine ønsker første gangen, eller de første ukene for den saks skyld, og ikke alle kan la alt fare og bare la kontrollen flyte. Jeg synes at han som startet denne tråden, bør la jenta få en reell sjanse til å vise hvem hun egentlig er, hvis det er som han sier at han faktisk liker henne veldig godt....
Eliza Doalot Skrevet 10. november 2003 #19 Skrevet 10. november 2003 Er helt enig ai at det kan vær greit å gi henne litt tid!! Det er dumt å gi opp et ellers bra forhold uten å prøve, på generelt grunnlag Men jeg fikk intrykk av, i hovedinlegget, at hun hadde gjort det ganske klart at den type sex ikke var aktuelt. Selv om jeg tror at folk kan forandre mening på slike punkter, var det gjest som var der og sånn sett han som må vurdere hvorvidt det er en mulighet for at hun vil forandre mening. Det jeg fikk intrykk av var at enkelte ga gjest pepper fordi han vegret seg foe å inngå et forhold med en med andre preferanser enn ham selv, og det ser jeg ikke noe galt i.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå