cosmogirl Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Hva syns dere om sminkemerke MAC??? Hvis dere har funnet noe dere liker av MAC så post det. Ser de har så mange forskjellige typer øyenskygger (ikke farger) hva er forskjellen og vilke er gode?? Noen fine leppestifter eller lipglosser fra MAC dere kan anbefale? (trenger farge/nr)
Gjest Armule Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Jeg digger MACs Paint Pot i fargen Painterly! Jeg har veldig synlige blodårer på øyelokkene, men med denne over ser jeg helt naturlig ut Fungerer generelt veldig bra som primer også, så lenge man påfører en naturlig basefarge først - hvis ikke blir det litt vanskelig å blende farger.
BeautyFuzz Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Knallfin leppestift/lipgloss kombo er MAC Shy Girl leppestift og MAC Love Nectar lipgloss.
cosmogirl Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2011 Jeg digger MACs Paint Pot i fargen Painterly! Jeg har veldig synlige blodårer på øyelokkene, men med denne over ser jeg helt naturlig ut Fungerer generelt veldig bra som primer også, så lenge man påfører en naturlig basefarge først - hvis ikke blir det litt vanskelig å blende farger. Hva slags kost bruker du til denne?
Gjest Armule Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Hva slags kost bruker du til denne? Den er veldig kremete, så bruker bare fingrene.
Mortifera Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Synes det fleste MAC produktene er helt greie, men synes det er veldig dyrt i Norge i forhold til f.eks USA. Det eneste produktet jeg virkelig ikke vil anbefale er mac blacktrack fluidline, den renner og smitter av på null komme niks. Helt ubrukelig i vinterhalvåret.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 Nja, jeg har noen produkter fra MAC som jeg liker (slik som Paint Pot Painterly som nevnt over her), samt noen børster. Men jeg synes ikke MAC er særlig mye bedre enn tilsvarende merker som f.eks MakeUpStore. Det positive med MAC er godt utvalg i farger og finish; både på skygger og leppestifter. Samt hyggelige priser, og muligheter for å kjøpe single skygger. Når det gjelder finsih på skyggene, så får du alt fra veldig glitrende, via skimrende og ned til matte. Jeg har flere fra alle finishene, og de er like gode, synes jeg. Godt pigmenterte farger. Anbefaler deg til å bruke litt tid om du er innom MAC. Det er mange farger å velge mellom, så prøv de på øyelokket, det er her du får se hvordan fargen blir på deg. Og husk Paint Pot under .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå