Bolla! Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Enkelt og greit- har du noen produkter du ikke klarer deg uten i hverdagen ?
Djungelvrål Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 False lash effekt fra max faktor Lys brun hår-farge, bruker mange merker. Dior Nude concealer Finishing mineral powder fra lily lolo Hvit eyeliner, bruker isadora sin men leter etter en som er bedre. Sort eyeliner fra loreal.
^^Belle^^ Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 * Smashbox lash layer vippeprimer * Mavala vannfast mascara * Nyx concealer in a jar * Everyday Minerals all smiles blush (jeg skifter jo på blushfarge hver eneste dag da, men dersom jeg måtte ha valgt en eneste blush i samlingen min som jeg skulle brukt hver dag måtte det ha blitt denne )
FantasDick Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Jeg klarer meg uten all sminke, men jeg foretrekker at jeg har tilgang på Everyday Minerals foundation og en eller annen maskara i hverdagen.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #6 Skrevet 22. mai 2011 Jeg har alltid vært av den formening om at det er ikke vits i å sminke øynene pent og få lange dådyrvipper om huden ser ut som en dass, med røde (og enda verre, sprekkeklare) kviser og det som verre er. For en stund siden leste jeg i et blad (tror det var Det Nye) der de intervjuet en makeup-artist. Jeg husker ikke eksakt hva han sa, men det var noe sånn som at "dersom ansiktet var et maleri så var huden lerretet. Og det var ikke vits i å male med fine farger på øyne og munn dersom lerretet var stygt". Ja det var vel ikke akkurat ordet "stygt" han brukte. Men huden kommer alltid først. Derfor vil jeg si at det viktigste sminkeproduket er foundation/pudderet mitt. Deretter kommer mascara, og deretter rouge/blush. 1) i.d Bare Escentuals mineralpudder. 2) YSL mascara. 3) Rouge/blusch Nars i fargen Orgasm.
BeautyFuzz Skrevet 22. mai 2011 #7 Skrevet 22. mai 2011 Concealer ( Jemma Kidd duo concealer eller Amazing concealer) ellers klarer jeg meg fint uten sminke
Jade Skrevet 22. mai 2011 #8 Skrevet 22. mai 2011 Mascara! + rens og fuktighetskrem + concealer hvis det trengs Jeg har alltid vært av den formening om at det er ikke vits i å sminke øynene pent og få lange dådyrvipper om huden ser ut som en dass, med røde (og enda verre, sprekkeklare) kviser og det som verre er. Siden huden min ikke ser ut som en dass, og jeg nesten aldri har kviser, så bruker jeg kun foundation på fest og dager da jeg føler at jeg trenger å "maskere" meg litt.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #10 Skrevet 22. mai 2011 Siden huden min ikke ser ut som en dass, og jeg nesten aldri har kviser, så bruker jeg kun foundation på fest og dager da jeg føler at jeg trenger å "maskere" meg litt. Ikke min hud heller, men det blir alltid penere om man går over med litt farge som gjevner ut. Det kan godt bare være en farget dagkrem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå