Gjest Poirot Skrevet 9. november 2003 #1 Skrevet 9. november 2003 Har noen spist her? Skal ut med jobben, og er en smule kresen og gruer meg litt med tanke på menyen jeg har lest på internett... God mat?
Felicia Skrevet 9. november 2003 #2 Skrevet 9. november 2003 Jeg har ikke spist her selv, men flere venner av meg har anbefalt meg stedet og sier de har veldig god mat der. (Servicen kunne visst diskuteres... ) Jeg vet ikke hva du er kresen på, men dersom det er noe du ikke liker, er det bare å spørre kelneren om hjelp til å velge, det pleier jeg å gjøre :D (...er litt kresen på sjømat... :oops: ) Ellers ser jo menyen rimelig "standard" ut for en slik type restaurant, tror ikke du har så mye å frykte jeg. Kos deg du! ... og si fra hvordan du syntes det var der, jeg går å lurer på å ta med en venn av meg dit neste søndag for å feire bursdagen hans.
Gjest Poirot Skrevet 9. november 2003 #3 Skrevet 9. november 2003 Men vi har satt meny skjønner du... Skal si ifra.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 9. november 2003 #4 Skrevet 9. november 2003 Jeg har spist der flere ganger med jobben, både små og store selskaper, og vi har alltid vært kjempefornøyd. De har funnet sin egen nisje ved å bruke tradisjonelle norske råvarer tilberedt på gourmetvis. Proff og hyggelig betjening som er flinke på både mat og vin, nydelig mat, trivelige lokaler - i det store og hele veldig bra!
Glitterchick Skrevet 10. november 2003 #5 Skrevet 10. november 2003 Har også vært der, bare bra erfaringer med mat og service. Maten er ikke noe som er "vanskelig" å like, hvis du skjønner hva jeg mener. Bare gled deg!
diddi Skrevet 10. november 2003 #6 Skrevet 10. november 2003 De fikk jo en fantastisk anmeldelse i avisene. Jeg har tenkt på å gå dit mang en gang. Men ikke kommet meg dit ennå... sukk.
Gjest Poirot Skrevet 11. november 2003 #7 Skrevet 11. november 2003 Vel, da har jeg vært der. Spiste supergod hjort og multeis til dessert. Vi fikk en liten apetittvekker først (andeterrin med kantarell) fordi vi ikke hadde forrett, også var det brød og smør. Kokken kom og foklarte før hver rett. Vi leide Privaten i 3. etg. Kan så absolutt anbefale stedet!!
Grooo Skrevet 11. november 2003 #8 Skrevet 11. november 2003 Hm... Har kjørt trikk forbi der hver dag i halvannet år, og alltid lurt på hva som er innenfor vinduene... Vi var på vei dit en gang i sommer, men snubla inn på en indisk rett bortenfor i steden. Og der var det knallgod mat, så vi har gått tilbake dit flere ganger. Får prøve å gå litt videre neste gang da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå