AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Tips til bryllupsgave for ca. 200? Hva ville dere likt å få?
Gjest Naenia Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Vi er glade i å gå på kino, så et kinogavekort hadde faktisk ikke vært å forakte for vår del, det ligger vel på ca. den prisen for to personer. Det er ikke noen glass eller noe sånt de ønsker seg, da?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Jeg vet ikke om de har liste, de har ikke reklamert for den isåfall. Så tenkte å bare overraske med en liten oppmerksomhet. Takk for tipset
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 "Standard" gaver i den prisklassen er vel vaser/kakefat/lysestaker (de har fine fat på Christiania Glasmagasin). Ellers synes jeg kinogavekort var en god ide. Vin? Evt en kurv med vin, serranoskinke, ost, litt mer ekslusiv marmelade, olivenolje, sjokolade? Ordentlig sengetøy i bomullssateng (pleier ofte å ha kampanje på det på Princess, to sett for rundt 200,-) Et fint pledd? Om de har hage, en prydbusk/frukttre e.l. (uten at jeg helt vet prisen på denslags)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå