Midnattsol Skrevet 9. november 2003 #1 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg har lyst på en glasshylle i kjøkkenvinduet mitt. Er den noen som kan tipse meg om hvor jeg får kjøpt det i Oslo og kanskje hva prisen sånn ca kan være? Burde jeg bare gå til en glassmester og få laget en hylle eller selger de ferdige hyller noen steder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 9. november 2003 #2 Del Skrevet 9. november 2003 De har glasshyller på Ikea, har hvertfall hatt Å jeg mener å ha sett noen på Skeidar, lå ved alt baderomsutstyret. Men jeg vil anbefale deg å gå til glassmester med målene du vil ha. Da får du den akkurat sånn som du vil ha den, å det koster ikke så veldig mye heller... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. november 2003 #3 Del Skrevet 9. november 2003 Tror at det enkleste er å gå til en glassmester. Det er mange forskjellige mål på vinduer, både når det gjelder bredde og dybde. Vi har vært på jakt etter dette selv en gang og fant ikke noe i butikker (ferdige hyller). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. november 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 9. november 2003 Ok. Da er det vel like greit å gå til en glassmester først som sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå