aliana Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Jeg skal være forlover for søsteren min, og det forventes at jeg holder tale. Men jeg vurderer å si noen ord og lese et passende dikt i stedet. (Liker ikke å holde taler, og blir dessuten lett rørt). Noen som har gode tips til passende dikt / vers om kjærlighet for anledningen? På forhånd takk for tips
Tullepia Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Jeg skal være forlover for søsteren min, og det forventes at jeg holder tale. Men jeg vurderer å si noen ord og lese et passende dikt i stedet. (Liker ikke å holde taler, og blir dessuten lett rørt). Noen som har gode tips til passende dikt / vers om kjærlighet for anledningen? På forhånd takk for tips Har ingen gode tips for hånden, men tror du gjør lurt i å lese et dikt hvis du blir lett rørt og ikke liker å holde taler. Rytme og rim gjør det lettere å lese og holde fokus. Ellers er en kort powerpoint-presentasjon med bilder, film og musikk et alternativ, eller å skrive en sang som alle kan synge.
DDuck Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Jeg lagde et egen komponert dikt til min venninne som jeg var forlover for. Både hun og jeg grein som to småjenter for vi ble rørt begge to Men jeg var altfor nervøs til å skulle holde en tale, så da syns jeg et dikt ville være lettere å lese opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå