AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Dette er universitetsnivå, og en praktisk eksamen det er snakk om. Vi kan trekke mellom ulike emner (eller rettere sagt; bli trukket, feks "halve klassen kom opp i xxxx og resten kom opp i xxxx"). Dagen før skal vi trekke konkret oppgave innen det emnet, også gjennomføre oppgaven dagen etter. Har noen vært borti noe lignende? Har studert i flere år, men kun hatt skriftlige og muntlige eksamen, der man ikke får vite noe om emne på forhånd. Hvis jeg trekker meg (gyldig feks sykemelding eller skulk/tilsvarende "jeg trekker meg" på skriftlige) eller stryker: Tror dere jeg får det samme emnet neste gang også? Burde spurt faglærerne, men skal ikke på uni. før trekkingen, og det sender litt dårlige signaler om jeg hinter om den slags etter emnet er trukket (vurderingen på denne eksamen er jo rimelig subjektiv, så vil virke positiv). Problemet er at det er et par emner jeg kommer til å stryke i eller få maks E i, og jeg ønsker så klart at hvis jeg kommer opp i en av de, så får jeg trekke nytt emne til konten.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Jeg er ganske sikker på at du trekker på nytt neste gang. Det er jo en helt ny eksamen, og du vil være meldt opp på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå