marieee Skrevet 21. mai 2011 #1 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg har møtt en mann som er altfor god for meg - Likevel er han veldig interessert. Jeg synes dette virker veldig merkelig og mistenkelig. Han er kjekk, smart, velutdannet, halvveis kjendis og enormt rik (ikke at det betyr noe). Jeg er lubben, student og ikke noen spesiell person i det hele tatt. Det føles helt rart at han har følelser for meg. Nesten litt uvirkelig og urealistisk. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hector Skrevet 21. mai 2011 #2 Del Skrevet 21. mai 2011 Trololololo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marieee Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 21. mai 2011 Takk for hjelpsomt svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 21. mai 2011 #4 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg syns at tråden og dilemmaet høres seriøst ut. Men kjære ts, din tankegang er enten et resultat av dårlig selvtillit eller at folk rundt deg sin oppfatning av hvem som er i hvilken "league". Jeg mener at det er latterlig å tenke sånn. Hvis han er interessert i deg, holder ikke det? Hva har det å si i hvordan "league" dere er i? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fikira Skrevet 21. mai 2011 #5 Del Skrevet 21. mai 2011 Høres ut som du ikke har et sunt forhold til egen kropp og væremåte. Ingen som er noe spesielt spesielle, vi er alle normale folk. Normale folk som faller for andre normale folk. (Selv kjentfolk er normale mennesker, tro det eller ei) Kos deg med den nye mannen din du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marieee Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 21. mai 2011 Ts her. Ja, jeg sliter med dårlig selvtillit. Men jeg vet jo at han kunne fått en myyye bedre og penere jente, så jeg forstår ikke hva han skal med meg. Men takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fikira Skrevet 21. mai 2011 #7 Del Skrevet 21. mai 2011 Hva så om han kunne fått en penere jente? Er jo deg han vil ha, kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. mai 2011 #8 Del Skrevet 22. mai 2011 Ts her. Ja, jeg sliter med dårlig selvtillit. Men jeg vet jo at han kunne fått en myyye bedre og penere jente, så jeg forstår ikke hva han skal med meg. Men takk for svar! Det er ingen andre en han selv som kan vite hva han ser i deg og hva han vil med deg. Og det er selvfølgelig mye mulig at han bare er ute etter "bruk og kast". Eldre mannfolk har alltid hatt en sterk tendens til å være interessert i (betydelig) yngre jenter. Problemet er at tomt prat (om følelser etc.) er fullstendig verdiløst. Det er derfor aldri feil å være mistenksom inntil det motsatte er bevist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 22. mai 2011 #9 Del Skrevet 22. mai 2011 Herregud, Steinar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fikira Skrevet 22. mai 2011 #10 Del Skrevet 22. mai 2011 Det er ingen andre en han selv som kan vite hva han ser i deg og hva han vil med deg. Og det er selvfølgelig mye mulig at han bare er ute etter "bruk og kast". Eldre mannfolk har alltid hatt en sterk tendens til å være interessert i (betydelig) yngre jenter. Problemet er at tomt prat (om følelser etc.) er fullstendig verdiløst. Det er derfor aldri feil å være mistenksom inntil det motsatte er bevist. Bare fordi du er sånn, så betyr det ikke at alle andre mannfolk er slik, steinar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. mai 2011 #11 Del Skrevet 22. mai 2011 Herregud, Steinar... Dette er faktisk en av livets viktigste leveregler: Stol ALDRI på et menneske du ikke kjenner og som ikke har bevist at det er til å stole på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. mai 2011 #12 Del Skrevet 22. mai 2011 Bare fordi du er sånn, så betyr det ikke at alle andre mannfolk er slik, steinar. Har jeg skrevet noe om meg personlig her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fikira Skrevet 22. mai 2011 #13 Del Skrevet 22. mai 2011 Har jeg skrevet noe om meg personlig her? ikke -her-, men i mange tidligere tråder =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. mai 2011 #14 Del Skrevet 22. mai 2011 ikke -her-, men i mange tidligere tråder =) Blir det for mange år imellom 2 individer så kommer det som regel aldri til å kunne fungere i lengden. Dette faktum har jeg forstått for mange år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå