AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Alle disse skal vel gi fuktighet? Har ikke helt forstått dette.. Hvorfor lage tre "ulike" hårkurer som skal gi samme virkning? Eller er det jeg som har misforstått her?
ballong Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 Alle disse skal vel gi fuktighet? Har ikke helt forstått dette.. Hvorfor lage tre "ulike" hårkurer som skal gi samme virkning? Eller er det jeg som har misforstått her? Redken har mange forskjellige kurer, alle for forskjellige formål. Noen har mer fukt, noen har bare proteiner, noen er tyngende og noen puffer opp krøllene. Alt kommer ann på grunnlaget man har. Målet er jo det samme for alle (sunt og glansfullt hår), men fremgangsmåten er forskjellig ut i fra behovet til håret. Håper du fikk svar
Kirby Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Lilla "Real Control" - for fyldig/tørt/sensitivt hår Brun "Smooth Down" - for svært tørt/uregjerlig hår Gul "All Soft" - mykgjør tørt og sensitivt/porøst hår De er ganske like, men det kommer an på hårtypen din.
Gjest charella Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 De fleste kurer er en grad av fuktighet i. Clear moisture er en lett fuktighetskur. All soft gjør håret mykt Smooth down er for folk med veldig brusete og uregjerelig hår/afro Real control er også proteiner i. Selv bruker jeg real control.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå