Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på hvordan brasilians voksing blir gjennomført i salongene. må du ta av trusa? gjør det veldig vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du må ta av trusa, og hvis du skal ta full brasiliansk må du også stå i forskjellige stillinger...hehe

Og ja, det gjør vondt..jævlig vondt!!

Skrevet

Ja, du må ta av trusa. Kanskje du vil synes dette er noe ubehagelig, men jeg kan forsikre deg om at de som vokser ikke kunne brydd seg mindre. Du må ikke STÅ i forskjellige stillinger som FrøkenJosefine sier, men du vil sannsynligvis få beskjed om å hjelpe til med å stramme til huden (det gjør mindre vondt når huden blir dratt stram) og legge deg over på magen for voksing bak.

Brasiliansk voksing er vondt, men ikke sååå ille som folk skal ha det til synes jeg og absolutt verdt det ;)

Skrevet

takk for svar:) tror det ville blitt veldig flaut om jeg måtte stått i forskjellige stillinger hehe

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du begynner å føle deg flau så tenk 'dette er jobben hennes, dette er jobben hennes, dette er jobben hennes' noe som gjør at det plutselig er mer flaut for henne fra din side. Nå er jeg veldig glad i hudpleiere og ser ikke ned på yrket deres, men den delen av jobben som består i å røske ut hår i ymse norske underliv er jeg ikke misunnelig på. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...