Gå til innhold

Onanering

Fremhevede innlegg

Gjest savnerkos
Skrevet

Er ei jente i midten av 20årene som sliter veldig med den seksuelle biten med meg selv. Savner veldig å kunne onanere og føle litt nytelse selv. Vært singel lenge nå så dette ville betydd mye for meg.

Men sexlysten er borte, og de gangene den er der klarer jeg ikke å nyte det i det hele tatt. Tror kansje det kan ha noe med at jeg heller ikke klarer å være glad i meg selv/kroppen min.

Er det noen som har noen tips til meg?

Tenker at hvis jeg kunne klare å ha en liten hyrdestunnd for meg selv der jeg har det godt med min egen kropp ville det blitt lettere å bli glad i kroppen min og innbiler meg at det er en god måte å koble ut, slappe av på og slippe litt spenninger i kroppen på.

Går greit med en partner, men nå har jeg jo altså ikke det!

Hjelp!?

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Du kan jo prøve å rett og slett forføre deg selv. Ta en lang varm dusj/et bad. Smør deg sakte inn med bodylotion og fokuser litt på områder du liker å bli massert på mens du gjør det, slik at du på en måte bygger opp spenningen i deg selv. Tenn noen lys, gjør sengen (eller hvor du nå onanerer) til et veldig innbydende sted osv.

Skrevet

Raindrops har rett, prøv en ny setting og gå til verks på en ny måte. Sett på favorittmusikken og ta deg en dans så du blir varm og glad, les noe opphissende, se en spennende film eller bilder... Prøv med en god (mild!) lotion, med en myk dusjstråle eller med vibrator.

Folk gjør dette på hundre forskjellige måter og trening er nøkkelen til å bli flink, her som ellers. Tenk igjennom hva som gir deg gode følelser i andre sammenhenger, og bygg videre på det. Ikke tenk så mye på hva andre måtte mene om fantasiene dine heller; fantasier er bare fantasier, så slipp dem løs. :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Dytter på denne litt og håper på flere råd! :)

Skrevet

Sliter du med samvittigheten og følelsen av at det ikke ikke er lov og greit, eller misliker du din egen kropp?

For seksualiteten sitter mest i hodet, så da er det greit å begynne å rydde der. :)

Gjest torgeir
Skrevet

Er ei jente i midten av 20årene som sliter veldig med den seksuelle biten med meg selv. Savner veldig å kunne onanere og føle litt nytelse selv. Vært singel lenge nå så dette ville betydd mye for meg.

Men sexlysten er borte, og de gangene den er der klarer jeg ikke å nyte det i det hele tatt. Tror kansje det kan ha noe med at jeg heller ikke klarer å være glad i meg selv/kroppen min.

Er det noen som har noen tips til meg?

Tenker at hvis jeg kunne klare å ha en liten hyrdestunnd for meg selv der jeg har det godt med min egen kropp ville det blitt lettere å bli glad i kroppen min og innbiler meg at det er en god måte å koble ut, slappe av på og slippe litt spenninger i kroppen på.

Går greit med en partner, men nå har jeg jo altså ikke det!

Hjelp!?

Å trene og komme i bedre fysisk form er nøkkelen. Fysisk aktivitet og svetting daglig vil over tid forandre den hormonelle kjemien i kroppen din, og dermed også øke lysten. Det vil også virke positivt for selvfølelsen og kroppsbildet ditt. Selv om du ikke noengang får kroppen til Christina Vukicevic vil du likevel se mye bedre ut, selv etter bare noen få ukers daglig trening. Nå vet ikke jeg om du allerede har et daglig 30 min treningsprogram, men jeg tipper at det har du ikke. Hvis du får deg det så vil du garantert få et bedre sex liv, på alle vis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...