Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger tips til spill som ikke er så vansklige. De spillene jeg til nå har likt vansklighetsgraden på er(ps2 riktignok): harry potter og de vises sten, wallis and gromit in prodjekt zoo, psychonauts, gregory horror show, en serie uheldige hendelser, sly, csi, sherk og sims. Har klart havlparten av disse, resten nesten klart.

Det er så kjedelig når jeg ofte kjøper spill, og nesten aldri få spill så langt før det blir for vanskelig for meg.

Er ganske åpen for å prøve forskjellige typer spill, men liker ikke kjøring eller skyting. Slossing kan være moro hvis det ikke dominerer spillet.

Liker godt spill hvor man kan løpe rundt å samle poeng, se seg rundt og så videre, som avbrekk fra "oppgavene". Jeg synes gåter er spennende, hvis man får hint om hvordan løse dem, hvis ikke blir det vanligvis for vanskelig. :fnise::fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Little big planet 1 & 2..:)

Skrevet

kan være en ide med rollespill? Ganske mange av de kan en i tillegg justere vanskelighetsgraden. Et spill du ikke burde kjøpe er Demon's Souls, så fremst at du ikke liker å dø. For det spillet lærer en av tingene en gjør feil. Har ikke kommet gjennom første level engang, og jeg har død minst hundre ganger. Nåvel, kan ikke klage fordi jeg er for sta til å legge vekk spillet.

Liker Dragon Age 2 (eneren er også veldig bra, men den har jeg kun spilt på PC. Vet ikke helt om storyen er helt det samme mellom de konsollene.) God of War serien er visst nok ganske bra også (har ikke fått spilt den ennå, så kan ikke si noe om vanskelighetsgraden.) På Dragon Age kan en hvert fall bestemme vanskelighetsgraden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Little big planet 1 & 2..:)

Går ikke den ut på å være rask?

Skrevet

Går ikke den ut på å være rask?

Noen brett er det, men de fleste brettene er lett oppgaveløsning..

Dessuten kan man kle seg ut i masse forskjellige kostymer, så finner man flere på veien.. og klistremerker som man kan klistre rundt omkring..:D

Barnslig morro for voksne rett og slett :D

AnonymBruker
Skrevet

Noen brett er det, men de fleste brettene er lett oppgaveløsning..

Dessuten kan man kle seg ut i masse forskjellige kostymer, så finner man flere på veien.. og klistremerker som man kan klistre rundt omkring..:D

Barnslig morro for voksne rett og slett :D

Da får jeg prøve å spille litt mer på demoen på maskinen, det lille jeg prøvde gikk raskt, men det kan jo bli moro likevel. :gjeiper:

Skrevet

Da får jeg prøve å spille litt mer på demoen på maskinen, det lille jeg prøvde gikk raskt, men det kan jo bli moro likevel. :gjeiper:

Ja også er det heldigvis mange sånne steder som man kommer tilbake til hvis man dør...så man slipper hele brettet om igjen! :)

Jeg hater vanskelige spill, og jeg elsker iallefall little big planet..:D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Supert! :)

Flere tips tas imot med takk!!

Skrevet (endret)

Hele samlingen med LEGO-spill til playstation er fantastisk. Anbefaler spesielt Lego Harry Potter og Lego Pirates of the Carribean. Utrolig gøye spill, enten man spiller alene eller 2-player.. :)

Edit: "trykkleif" ;)

Endret av Tuline
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...