AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Jaja, nå ser det ut som om det atter en gang er over og ut. Vi skulle ha "date" på onsdag, men fikk beskjed om at han var syk og ikke kunne allikevel. Greit nok det, så klart. Men i går sente jeg 1 mld som jeg fikk kort svar på, og i dag sendte jeg en melding og spurte om hvordan det gikk og god bedring. Null svar. Så nå er det en uke siden jeg har sett han, og har hørt veldig lite fra han denne uken. Er jeg litt sånn paranoid eller kutter han meg ut?
Gjest NozMonster Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 høres ikke heeelt positivt ut altså.. jeg tenker at hvis noen avlyser en avtale og samtidig spør om man skal finne på noe for. eks til helgen, så avlyser man fordi man faktisk ER syk eller IKKE kan, men er interesert i å møtes. Men om personen avlyser, uten å si noe slik som " kan vi ikke finne på noe med en gang jeg blir bra igjen?" , bare sier " jeg har blitt syk, jeg må nesten avlyse" , så tror jeg ikke personen er særlig interesert i kontakt! ( heheee, jeg er utrolig dålig til å forklare, men håper du skjønner hva jeg mener..)
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Skjønte godt hva du mente. Husker faktisk ikke helt hva han skrev, for jeg slettet meldingen. Men han kom med kjælenavn, og beklaget seg, og jeg troooor han sa vi måtte ta det igjen. Synes bare det er mistenksomt at han ikke svarer på mld jeg sendte i dag, og jeg har bestemt meg for å ikke ta mer kontakt med han. Det kan jo hende at han "leker" med meg, og det gidder jeg ikke TS
bukett Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 Jaja, nå ser det ut som om det atter en gang er over og ut. Vi skulle ha "date" på onsdag, men fikk beskjed om at han var syk og ikke kunne allikevel. Greit nok det, så klart. Men i går sente jeg 1 mld som jeg fikk kort svar på, og i dag sendte jeg en melding og spurte om hvordan det gikk og god bedring. Null svar. Så nå er det en uke siden jeg har sett han, og har hørt veldig lite fra han denne uken. Er jeg litt sånn paranoid eller kutter han meg ut? Høres ut som om han unngår deg, ja. Hadde vært kjekt om menn og kvinner lærte seg å være noe mer tydelige. Selv er jeg rimelig klar. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #5 Skrevet 21. mai 2011 Ikke sant? Jeg hadde faktisk likt det bedre om han bare kunne sagt: Jeg har ikke det rette følelsene, dette kommer ikke til å funke, etc. Lettere å forholde seg til og da er det jo bare å gå videre ("nytt" dette her, og jeg bruker mye tid på å bli forelsket, så har jo ikke kommet helt dit enda - og det vet han.)
Gjest NozMonster Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 Skjønte godt hva du mente. Husker faktisk ikke helt hva han skrev, for jeg slettet meldingen. Men han kom med kjælenavn, og beklaget seg, og jeg troooor han sa vi måtte ta det igjen. Synes bare det er mistenksomt at han ikke svarer på mld jeg sendte i dag, og jeg har bestemt meg for å ikke ta mer kontakt med han. Det kan jo hende at han "leker" med meg, og det gidder jeg ikke TS enig! ikke ta mer kontakt, gjør han det så er det jo bra, men om han enda gir mixete singaler, spør du han rett ut hva han vil frem til. si at han forvirrer deg, og gjør deg usikker. men pass på å ikke skrem han vekk da lykke til ts
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #7 Skrevet 21. mai 2011 vi får se, vi får se. Nå er tankene i retning at det ikke blir noe mer, men hvis han bare er syk eller opptatt så er det jo ikke god nok grunn til å bare kutte han ut. Da er jeg jo ikke bedre selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå