Gå til innhold

Forlovelses ring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å fri til min kjære :rodmer:

Planen er å fri mens me er på storby ferie i summar. Eg reknar med at me vil prøve å få avholet bryllaupet raskt, muliges på seinsummaren :yvonne: Eg ynskjer at me kjøper oss gifteringar i lag før bryllaupet og ser for meg at me berre bærer desse etter bryllaupet. Veit ikkje kva ho meiner om slikt og vil ikkje røpe noko ved å spørja ;) Kva standar bør eg legge meg på? Kan eg gå for ein enkel sølvring (har ikkje funnet nokon eg liker),(enkel gullring), (allianse ring) eller noko heilt anna?

Håper på gode råd her då eg ikkje vil spørje venninnene hennes om tips...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ho ei dame som går med ringer til vanleg? Korleis ser då eventuelt desse ringane ut? Liker ho smykker/ringer med mykje dill-dall kan du jo kanskje velge noko a la den "enkle gullringen". Liker ho heilt enkle ting meir er det jo best å ta noko heilt enkelt. Du må nesten sjå det an på det..

Om ho har ringer frå før av: er desse i gull/sølv, kvitt gull eller anna materiale? Det kan jo kanskje gje ein peikepinn på kva ho syns er fint.

Men tenkjer du å fri til ho no i sommer, også at dåkee gifter dåke på slutten av denne sommeren? Behøveer dåke ikkje litt lengre tid på å planlegge? Om ho skal kjøpe kjole må dåke rekne med at det kan ta 4 mnd +- frå ho bestiller den til ho får den. Ev. med litt tid til å leggje den opp hos sydame..

Skrevet

Tusen takk for kjapt svar :) Ho går nesten aldri med ringer, og ho likkar ikkje dill-dall. Det blir hektisk ja, :jepp: men trur det skal gå. Har snakka litt laust og fast rundt det og trur det skal la seg ordna. Det blir bunad på begge to, så kjole slepper me å tenkje på. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...