Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lekebøll
Skrevet

Har noen url?

Har brukt opp gulesider-kvota i dag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, lurer på om det eksisterer på www.eurobate.com lenger.

Gjest Chica i.i.
Skrevet

Har du telenor-abonnement får du sende 30 meldinger gratis fra nettsiden deres hver mnd.

Netcom har kanskje fortsatt Netcom Mother? Der gikk det iallfall tidligere å sende en god del gratis meldinger hver dag. Kjedelig når det ikke gikk for telenorabonnement til slutt, men skjønner Netcom da.

Skrevet
Her kan du sende 25 gratis sms i måneden.

Er det ikke 50 a? Hvertfall det for meg...kanskje jeg som er priviligert da..hehe :D

Skrevet

Er det ikke 50 a? Hvertfall det for meg...kanskje jeg som er priviligert da..hehe :D

Da er jeg også priviligert :blunke:

Skrevet
Da er jeg også priviligert :blunke:

Wow ;) Heldig du også da jo :P Moro!

Gjest Anonymous
Skrevet

Og her er forklaringen på hvorfor noen har 25 og noen 50 gratis sms i måneden, sakset fra Mothers side; GRATIS SMS OG PRISER:

Mother-kunder har 50 gratis SMS fra mother.no i måneden. NetCom-kunder har 25. Når gratis SMS'ene er brukt opp koster hver melding 69 øre. Kunder av andre mobilleverandører må bestille pakker med SMS, prisen er 70 øre per melding.

Skrevet

*mimre*

Husker når man kunne sende så mange gratis-smser man ville, fra mother.. det var tider det.. :ler:

Skrevet
*mimre*

Husker når man kunne sende så mange gratis-smser man ville, fra mother.. det var tider det.. :ler:

Ja det var tider ! :enig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...