Gå til innhold

Hvor er brudgommene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt merke til at det er mange bruder her inne -men hvor er brudgommene? Er jo mange menn innom disse sidene også. Hvorfor vil dere ikke diskutere bryllup her inne på disse sidene menn?

Nelle icon_smile.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tippe at en del brudgommer holder seg unna av den enkle grunn at nettstedet heter KVINNEguiden "for jenter på nettet", kanskje ikke det første stedet menn velger...

Dessuten er det vel flere vordende bruder enn brudgommer som "går en smule opp i" bryllupsplanleggingen. For min egen del vet jeg at min mann (!) hadde en mening om det meste i planleggingen, men hadde sjelden behov for å diskutere det med andre enn meg, familie og forlover/venner.

Skrevet

Hei!

Jeg kunne ikke svare deg på direkten, siden jeg har vært på kjøkkenet og bakt... icon_smile.gif

Er innom jevnlig, men det er ikke så mange saker jeg velger å kommentere/svare, jeg har nemlig partneren min her som er raskere på avtrekkeren! Vi trenger ikke å diskutere med alle for å finne frem til hva vi skal gjøre i bryllupet vårt, men det er alltids kjekt å se og høre hvordan andre gjør det! Kan hende man får lyst til å gjøre noe av det samme eller lignende selv! Og ikke minst alle tips og hint om ting som er lett å glemme av... og mye mer..12

Gjest lilletroll
Skrevet

KVINNEguiden.......12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...