Gå til innhold

Dårligste og beste programleder.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kari Slåtsveen er tidenes beste radioprogramleder!!! Åh.. blir så lykkelig når jeg hører på henne - ikke bare har hun en vidunderlig stemme' date=' men hjernen hennes går jo på frigir hele tida så hun strør ut gullkorn på gullkorn... :D [/quote']

Åå jaa!! Enig med Suzy: Kari Slaatsveen er super!! Morsom, vittig og reflektert!

Liker også Jon Almaas, har sittet klistret til "Nytt på nytt" fra dag en. (Nesten).

Har veldig lite sans for Dorthe Skappel, og også litt problemer med Elin Tvedt i 71 grader nord.

best: kari slåtsveen, are&odin, knut nærum (tross alt må han kunne telle med som co-programleder)

verst: tommy steine, hc, de to nissene på tv2 -thomas og harald? ååå og da jens august hadde det grusomme showet. DET var ille det!

Annonse

Verste norske:

Berit Bomann

Dorthe Skappel

Nadia Hasna... ett-eller-annet

Tommy Steine

Elin Tvedt

Katrine Moholt

Tore Strømøy

Tilfeldig rekkefølge, like dårlige alle sammen...

Beste norske

Ivar Dyrhaug

Jon Almaas

Arne Hjeltnes

... Også tilfeldig rekkefølge...

VERST:

Timothy Dahle (det verste som noensinne er vist på norsk tv!)

:o Også han som er så morsom da, synes det er en sinnsykt bra parodi på andre talk-show-folk! :ler:

Best:

Jon Almås (og Timothy Dale)

Værst:

Dan Børge Akerø

Tommy Steine

Skjønner ikke at noen kan synes at Ivar Dyrhaugs artige krumspring er noe å skryte av. Etter min mening er han en tulling som gir seg ut for å være kulere enn han er. Han troner altså på min "verst"-liste.

Beste programleder er John Almaas, og gutta i Slå på ring.

Gode:

Hilde Hummelvold, Ivar Dyrhaug, Fredrik Skavlan, Marianne er kjempeflinkt og troverdig ( hun fra barnetv som var på innsamlingsaksjonen) Jon Almås,

Ille:

Thomas Numme, Dorthe Skappel, debattprogramledere i fleng, Dan Børge Akerø (flink nok, men utrooooolig slitsom) Tændis (også flink nok, men veeeeldig slitsom)

Sånn i første omgang.

Annonse

Gjest Anonymous

Beste:

Synnøve Svabø (da hun hadde det humor programmet)

Frithjof Wilborn (skrives det slik tro?)

Og min kjære Dr.Phil

Verste:

Dorthe Skappel, rett og slett fordi det for meg virker som om hun bare er ute etter å vise seg frem.

Tommy Steine (for mye, aaaalt for mye)

Ronja_80 ikke innlogget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...