Gå til innhold

Dårligste og beste programleder.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Alfie som har det pepsi live showet er kanskje noe av det verste programleder materialet jeg har sett. Null utstråling, snakker som han leser rett fra et manuskript og er bare dødsirriterende. Det samme gjelder den norske programlederen i ungkaren, totalt blottet for sjarm og det som er. Den svenske derimot, han liker jeg :)

Nadia Hasnaoui er jeg heller ikke helt begeistret for, satt med en flau smak i de 10 min jeg så på..Virker som hun prøver å være noe annet enn det hun er.

Gode programledere...tja, oprah winfrey, dr.phil..de er så naturlige og selvsikre :)

Gode programledere i Norge.. Jan almaas, Fredrik Skavlan, Tommy Steine, Christer Falck..kommer ikke på fler akkurat nå :)

Hva syns dere?

-MH

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/56108-d%C3%A5rligste-og-beste-programleder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nadia Hasnaoui synes jeg ikke er så fryktelig flink. Synes hun høres ut som at hun leser rett ut fra et manuskript.

MessTV - kan du kalle de for programledere egentlig? :o Nei, HUFF!

Thomas og Harald fra Idol og Senkveld har jeg litt sansen for. De har det gøy, er uhøytidelige og morsomme.

Enig i at Skavlan er flink, det samme med Almaas og Dyrhaug. Fritjof Wilborn er også flink.

Smaken er som baken. Noen personer liker vi og har sansen for - andre ikke. Men vi har jo alle våre favoritter og ikke på skjermen...kanskje?

"BEST"

Parkinson på BBC Prime er utrolig dyktig. Han har en utrolig evne til å få gjestene sine til å åpne seg/trives. Ellers har jeg sansen for Sarah Natasah Melbye i sitt nye program "Mens vi venter på Operaen" på TV2. Thomas Numme og Harald Rønneberg er også herlige.

"VERST"

Jeg sliter også med Nadia Hasnaoui. Hun prøver stadig å få meg til å like henne (via tv`en altså!) men det går bare ikke. Ellers fatter jeg ikke at en million nordmenn ser på Ivar Dyrhaug og "Beat for beat". Hallo!!! :o

Ellers fatter jeg ikke at en million nordmenn ser på Ivar Dyrhaug og "Beat for beat".

:o

Som du sier- smaker er som baken- delt.

Holder en knapp på Skavlan, jeg. En ekte kjernekar, med massevis av utstråling. Ellers er H.C Andersen (ref: Senkveld) fæl, det samme med Rodney og Anette som sto i spissen for det såkalte reiseprogrammet, "Farout", for generasjoner tilbake. Grøssoggru.

Annonse

Kari Slåtsveen er tidenes beste radioprogramleder!!! Åh.. blir så lykkelig når jeg hører på henne - ikke bare har hun en vidunderlig stemme, men hjernen hennes går jo på frigir hele tida så hun strør ut gullkorn på gullkorn... :D

Verst - må være Are og Odin det... Får utslett av å høre på dem - så jeg skrur av hver gang!

Suz :ler:

Dårligst: Noen som har vært innom Mess TV på TVNorge på formiddagen?

Himmel og hav! Trenger ikke si mer... :riste:

Det er en fornærmelse mot yrkesgruppen programledere å bringe Mess-TV inn i en slik debatt. De som sitter der, er ikke programledere, men "sms-selgere".

Annonse

Noen som har hørt når Tomm KRistiansen rapporterer fra Afrika på NRK TV eller Radio? Han er fantastisk! Ikke programleder, men fantastisk journalist og skildrer og reflekterer på en utrolig måte! Og DEN gode stemmen!

..men han er jo ikke programleder nei...

Jeg er glad i Ivar Dyrhaug. Smilemannen.

Tommy Steine er skikkelig tilgjort. Anstrengende. :roll:

Annonse

Det er en fornærmelse mot yrkesgruppen programledere å bringe Mess-TV inn i en slik debatt. De som sitter der, er ikke programledere, men "sms-selgere".

Åh, sorry, altså! :oops: Men de regnes faktisk som programledere.

Ellers er jeg helt enig med deg! :Nikke:

Det er enklest med den verste:

1) Kathrine Moholt - nå må tv2 snart skjønne at hun ikke funker - uansett setting

Nesten fristet til å sette Dan Børge, Tande P, Tore Strømøy på samme lista - fordi de for meg har null i appell!

Best av alle: Oprah - uten tvil

Beste norske: Arne Hjeltnes, med flere hakk i hel....

Fru Nitha

Verst: Tommy Steine og Katrine Moholt, også hun derre på NRK1, hun som tidligere var hallo-dame, nå har hun sitt eget spørreprogram. Slenger med Beirt fra Lyst bolig også, hun synes jeg er elendig.

Ingolf Håkon Teigene må også nevnes her.

Best: Skavlan er bra, også har jeg sansen for Jan Øyvond fra God Morgen Norge. Samt Anne Grosvold

Radio: Gerd Johansen på P4 synes jeg er en utrolig dyktig dame!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...