Gjest Leonidene Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Eg pleier å bruke numlock og deretter nummertastene for å navigere på sidene, bruker Pg Dn for å hoppe ned avsnitt bl.a. No fungerer plutselig ikkje Pg Dn knappen lengre. "Home" sender meg til toppen av side, "End" sender meg til bunnen av sida, eg kan bla med piltastene - slik som normalt. Men Pg Up sender meg plutselig til forrige nettsida eg var på istede for å ta meg eit avsnitt opp og Pg Dn gjør nada. Hva i alle dager har skjedd og hvordan kan eg fikse det?
FantasDick Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 Funker page down i andre programmer? Eller er knappen fysisk død? Har du testet om page down sender deg fram til neste side om du har brukt page up for å gå tilbake til forrige side? Vanskelig å forklare, men håper du skjønner hva jeg mener. Kan også sjekke om page up/down er satt til andre funksjoner i nettleseren din enn hva de har blitt brukt til tidligere, men det er nok ikke tilfelle om det plutselig skjedde uten at du har gjort noe.
Gjest Leonidene Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Den virker normalt i andre programmer, men ikkje i nettleseren. Om eg hopper tilbake til ei tidligere nettside og presser page down så sender den meg fram til neste side. Eg har ikkje gjort noe ihvertfall for pc'en fungerte fint før eg la meg i går, men mannfolket lånte pc'en kjapt i går kveld men han sier han ikkje har gjort noe for å endre funksjonene til knappene. :gjeiper:
FantasDick Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Da tror jeg noen innstillinger i nettleseren er endret. Du får sjekke om du finner noe du kan endre på ang. fram/tilbake - page up/down.
Gjest Leonidene Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Eg fikk ordna det (uten at eg veit hvordan eg klarte det ), så no fungerer den igjen og alt er tilbake til normalen. Hurra! Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå