Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne som synes at gåstaver ser helt utrolig dumt ut, hun peker og kommenterer hver gang. Jeg pleier alltid gå tur med gåstaver. Ikke fordi det er in eller ut eller trendy eller ikketrendy, men fordi jeg føler jeg får brukt mer av kroppen, spesielt i oppoverbakkene. Kan jeg ta med stavene og gå med hevet hode hvis jeg skal på tur med denne venninnen? Hun vil vel antagelig skjemmes over å vise seg med meg. :gjeiper:

Jeg har ikke tenkt så mye over dette før nå, men synes i det siste at jeg ser stadig færre turgåere med staver. Det er stort sett noen få eldre mennesker som bruker det. Og nå som jeg har begynt å tenke over det så synes jeg faktisk jeg får noen litt rare blikk. Jeg bryr meg strengt tatt ikke så mye om det. Men synd hvis folk slutter å bruke gåstaver fordi det går av moten. Hva synes du, ser det dumt ut å gå med staver? Bryr du deg om hva andre tenker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har en venninne som synes at gåstaver ser helt utrolig dumt ut, hun peker og kommenterer hver gang. Jeg pleier alltid gå tur med gåstaver. Ikke fordi det er in eller ut eller trendy eller ikketrendy, men fordi jeg føler jeg får brukt mer av kroppen, spesielt i oppoverbakkene. Kan jeg ta med stavene og gå med hevet hode hvis jeg skal på tur med denne venninnen? Hun vil vel antagelig skjemmes over å vise seg med meg. :gjeiper:

Jeg har ikke tenkt så mye over dette før nå, men synes i det siste at jeg ser stadig færre turgåere med staver. Det er stort sett noen få eldre mennesker som bruker det. Og nå som jeg har begynt å tenke over det så synes jeg faktisk jeg får noen litt rare blikk. Jeg bryr meg strengt tatt ikke så mye om det. Men synd hvis folk slutter å bruke gåstaver fordi det går av moten. Hva synes du, ser det dumt ut å gå med staver? Bryr du deg om hva andre tenker?

Hvis jeg hadde sett deg gå med det på asfalt så ville jeg også trodd at du hadde en eller annen funksjonsfeil.

På fjelltur derimot, spesielt dersom du bærer sekk, er staver svært praktisk.

I tillegg til de vanlige bruksområdene som ski, rulleski, stavsprang, osv.

Endret av Supraspinatus
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du går med det på asfalt så ville jeg også trodd at du hadde en eller annen funksjonsfeil.

På fjelltur derimot, spesielt dersom du bærer sekk, er staver svært praktisk.

I tillegg til de vanlige bruksområdene som ski, rulleski, stavsprang, osv.

Vel, jeg må gå på asfalt for å komme meg ut i marka. :gjeiper:

Og det er jo en grunn til at stavene kommer med gummiknotter, nettopp så man skal kunne bruke dem på asfalt og annet hardt underlag.

Skrevet

Venninna di vil nok bare bli flau over det dumme hun har sagt. Hvorfor bry seg med hva andre mener? Deres mening teller vel ikke mer enn din? Gå med gåstaver hvis du synes det gjør treningen mer effektiv!

Skrevet

Er vel mer venninna di sitt problem dersom hun blir flau, enn ditt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det noensinne vært inn?

• Liker 2
Skrevet

Det viktigste er at du føler du får en utvinning av å bruke det. Da spiller det ingen rolle om det er kult eller ikke. Forøvrig har jeg ikke merket noen forskjell på om folk har staver nå til sammenligning med tidligere.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det virker kjempesmart med stavgang, og tror du kan få masse ut av det.

Det som ser teit ut er folk som ikke går stavgang, men i stede "går tur med stavene sine". Skal du først drasse rundt på de stavene, så burde du prøve å bruke de skikkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...