Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er student og bor i en treroms der roomien min nå snart byttes ut, og den gamle tar "internettboksen" (øh ja...) med seg. Nettet vårt suger uansett, så det er på tide med nytt abonnement. Vi har hatt telenors billigste variant i et år, og den er ikke akkurat billig, samt at nettet nærmest forsvinner i helgene uten at de kan svare på hvorfor.

Så, noen tips til leverandør/abonnement med ok hastighet og pris? Vi trenger noe hastighet for nedlasting av filmer og ganske hyppig surfing, men ikke noen voldsomme greier.

Erfaringer med f.eks NextGentel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har VDSL fra NGT, 40 ned og 20 opp. Koster 500 kroner i måneden, mot 12 måneders binding (kampanjepris, ellers en femtilapp dyrere). Er for det meste fornøyd, rent bortset tfra at NGT alltid har hatt litt problemer med ruterne sine. Jeg er nå NGT-kunde på åttende året eller noe sånt.

Husk at hastigheten du vil oppnå avhenger av en del faktorer, blant annet linjekvalitet og avstand fra sentral.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ta en titt på Telepriser.no?

Deres bredbåndskalkulator er kjekk...

Skrevet

Takk for tips! Bredbåndskalkulatoren var smart, lette etter en sånn oversikt men hadde ikke funnet den der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...