Amazed Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Jeg er en av de sensitive som GARANTERT kommer til å felle en gledeståre eller to på bryllupsdagen min. Derfor må jeg skaffe meg en vannfast mascara, noe jeg ikke bruker til vanlig. Jeg har ikke så veldig lange naturlige øyenvipper, så jeg må ha en mascara som kan gi litt mer volum og lengde. Noen som har noen tips? Hvilken mascara brukte du/ skal bruke til bryllupet ditt?
Salander Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 Jeg skal bruke Guerlain le2 two brush waterproof.
Gjest Heloise Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Har ikke giftet meg, men jeg sliter med tårer når jeg ligger, når jeg ler, og i det hele tatt... Tårene renner Nå vet jeg ikke omd et er av betydning for deg hvorvidt sminken er testet på dyr eller ikke, mend et er det for meg. Jeg bruker IsaDora extra volume Build-up 100% waterproof mascara, den er sort med blå blank "kork". Sitter som et skudd og er lett å ha på (ikke tung og ekkel). Jeg har nettopp byttet fra favoritten igjennom flere år, og er veldig fornøyd
Frk. Belle Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Jeg liker de vannfaste mascarene til Kanebo (går av i varmt vann). Jeg brukte Kanebo 38C Sensai i bryllupet mitt og den fungerte supert!
lilleGrethe Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Jeg ble anbefalt Clinique high impact curling mascara av sminkøren min. Som Kanebos går den av i varmt vann. Jeg hadde ingen problemer med mascaraen på den store dagen, og har fortsatt å bruke mascaraen senere. Jeg bruker stort sett en annen børste til påføring, siden det kommer ganske mye på børsten som følger med. Men har du sminkør, så gjør hun jo dette uansett.
Tamtam Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 Jeg liker også high impact curling mascara fra clinique. Hva slags børste bruker du i stedenfor den som følger med`?
Barcelone Skrevet 29. mai 2011 #7 Skrevet 29. mai 2011 Jeg liker de vannfaste mascarene til Kanebo (går av i varmt vann). Jeg brukte Kanebo 38C Sensai i bryllupet mitt og den fungerte supert! Helt enig! Fantastisk maskara! Og mye bedre for vippene enn orninær vannfast mascara. Hvis du vil ha fyldigere vipper ville jeg ha satt på. Enten en remse eller punktvipper med vannfast vippelim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå