Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Whaadup!Jeg trenger et par tips til et par nye hudpleie produkter. Jeg har den klassiske fet t-sone, og tørre kinn hudtypen, men jeg har også latt merke til at huden er litt sensitiv også. Jeg har brukt Dermalogica en stund uten stooore resultater. Jeg har vurdert å teste ut Jan Marini, men er litt usikker hva som passer meg der. Jeg trenger et øyeserum/krem, en rens, natt og dagkrem og et serum, mulig en spray under sminken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd MD formulations? De har veldig gode produkter om du har fet/kombinert hud.

Produkter som kan passe for huden din er rens fra MD, en toner (decleor,babor), et serum(feks Md formulations continius renewal serum eller Matis response purete serum). Er du veldig tørr i kinnene, kunne det være en ide og brukt et fuktighetsserum på disse områdene. Selv har jeg kombinert hud, som til tider er fet. Dagkremer jeg liker er decleor hydra floral emulsjon, Babor moist intense(som gir masse fukt, IKKE fett, og gjør derfor ikke min hud blank. Huden min elsker den), Babor Pure dag og nattkrem, om du har veldig fet hud. Syns også Matis har mange gode ansiktskremer som kanskje kan testes ut.

Favoritt øyenkrem akkuratt nå er MD formulations antioxidant eye cream. Om kvelden bruker jeg Priori coffeeberry eye serum under denne.

Skrevet

Hvis du er usikker på HVA du trenger for en god hudpleierutine, så les Her

Skrevet

Takk, for tips. Setter pris på det. MD facial cleanser sensitive er kjøpt inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...