Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jadda, min venninnes katt har laget seg Facebook-profil! Ville dere blitt venner med den? Egentlig har jeg nok med menneskevenner på FB, men jeg tenker at en katt som er fremmelig nok til å lage seg egen Facebook-profil bør få en sjanse? Hva synes dere?

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAH, WELL PUT :D

Jeg har en katt, en hund og et kosedyr som venner ;) Og et par babyer.. ;) Så fenoment er nok utbredt...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på hvilke oppdateringer pusen legger ut :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
:skratte:
Skrevet

Jeg er facebook-venn med bikkja til en kamerat. Ler meg skakk ihjel over daglige statuser med et ekstremt morsomt innhold. Beste vennen jeg har på facebook :ler:

• Liker 4
Skrevet

Jeg er venn med en katt og en hund på facebook. Syns det er litt morsomt jeg, når favorite quotations er "Mjau" og det legges ut morsomme bilder osv. :)

Skrevet

katten min poster statuser på min facebook i blant..

Han er ikke så god på rettskriving da tror jeg, ellers snakker han et språk jeg ikke skjønner!

Han er for lat til sin egen facebook, da hadde jo alle skjønt at han ikke var en superpus med tusen venner, planer og vidunderlig jobb og utdanning! Flaut for en ungpus det...

• Liker 3
Skrevet

HAhahahhahhhah! :D

Gjest lurven
Skrevet

slå til, alle vet at katten er menneskets beste venn

Gjest Krizzy
Skrevet
:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: En katt!!! HAAHA
Skrevet

Jeg har også en katt som venn på Facebook, men har riktignok aldri møtt denne pusen da.. Huskatten Pusur kalles han, en artig katt med mange gode poeng:)

Men jeg har ikke gått så langt selv som å lage egen profil til mine puser:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk venneforespørsel fra en sau jeg :popcorn:

• Liker 4
Skrevet

Jeg har hunden til søsteren min som venn, men det er lenge siden han har oppdatert noe.

Skrevet

Jadda, min venninnes katt har laget seg Facebook-profil! Ville dere blitt venner med den? Egentlig har jeg nok med menneskevenner på FB, men jeg tenker at en katt som er fremmelig nok til å lage seg egen Facebook-profil bør få en sjanse? Hva synes dere?

Ei venninne av meg har opprettet FB-profil på begge kattene sine. De skriver aldri noe da. :fnise:

Skrevet

Åååh, lykke!

Jeg skal lage en til hver av mine sju katter. :tommelsmil:

• Liker 3
Skrevet

Åååh, lykke!

Jeg skal lage en til hver av mine sju katter. :tommelsmil:

:jepp: men la de være litt aktive der inne da.

Skrevet

Har bikkja på facebook for å kunne spille der (ikke spame egene konto):P

Skrevet

Haha.. Jeg trodde først det var en tråd om at brukeren "Katten" her inne hadde lagt deg til FB. :romeo:

• Liker 3
Skrevet

Har 'A Humpback Whale' som venn på facebook.... aner ikke hvem dette er eller hvordan han tilfeldig fant meg, men han kommenterer noen ganger statusene mine med random ting. Han prater engelsk og skjønner jo ikke egentlig hva jeg skriver på mine norske statuser... Sist gang han kommenterte var da jeg skrev jeg hadde gått tur på spiraltoppen og var en flink jente, lengre nede på kommentarfeltet skrev han "Does Paul know about this?" helt random, kjenner ingen Paul... :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Så fantastisk intelligente dyr dere har i vennekretsen da! Er ikke venn med en eneste firbent jeg :sukk:

Ikke har katta her i huset vist noen interesse for å opprette egen profil heller..

men for all del TS, det kan jo bli interessant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...