Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun behersker ikke norsk bra skriftlig i det hele tatt.

Til å ha bodd her i åtte måneder - jo.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer litt an på hvor hun kommer fra.

Skrevet

Bare hyggelig, Canana. :)

At du behersker norsk skriftlig så bra etter bare 8 måneder er helt fantastisk.

Jeg håper virkelig du får en av jobbene, virker som du vil kunne bli en bra ressurs i skolen med et så godt hode på skuldrene. :tommelopp:

Lykke til.

Tusen takk for deg.

Jeg har veldig stor erfaring fra skolen og veldig bra og viktig utdanning, og mere norsk vil komme når jeg skal være på jobb.

Lykke til for alle.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er du utdannet som og hvor er du fra?

Skrevet

Hva er du utdannet som og hvor er du fra?

Men det er ikke så viktig hvor er jeg fra og jeg må ikke svare på den spørsmål i forum. Beklager.

• Liker 2
Skrevet

Så bra at du står på! Det er jo mange innvandrere som jobber innenfor skolesystemet i Norge, og enda flere i barnehager. Jeg er en innvandrer selv (fra Baltikum) og har jobbet som lærer i Norge i 5 år:)

Men! hadde jeg vært en arbeidsgiver som skulle ansette en assistent, da ville jeg krevd norskprøve 2 eller 3 for voksne innvandrere, kravet er Bergenstest for lærerne!

Har du bestått norskprøve 2, ts?

Skrevet

Jeg har vært på intervju som har vart i alt fra 5 minutter (og begge gangene fikk jeg jobben) til oppimot en halvtime. Sistnevnte var i en stilling i butikk, vil nok anta at det tar litt lengre tid hvis det er mye praktisk å gre ut om. :) Masse lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til! :)

Gjest WendyClear
Skrevet

Siste intervjuet jeg var på var et 15 minutters telefonintervju, og jeg fikk jobben :)

Ellers har jeg ikke vært på intervjuer på mer en 30 minutter - og dette er også jobber innenfor skole og annen undervisning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...