Canana Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Jeg har 2 intervju i same dag. Det er job i skole som assistent. Hvor lenge kan ta en intervju? Fordi fra en intervju jeg har bare 1.30 time til neste intervju. Jeg tenker at det er lit tid? Kansje jeg må rynge og endre en intervju tid? Hva synes dere?
WhiteDiamond Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 Det spørs hvor langt de forskjellige intervjuene er fra hverandre. Men jeg ville ha hatt iallefall en time mellom hvert intervju for å være sikker. Kan jo være det blir kø osv om du kjører.
Canana Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2011 Det spørs hvor langt de forskjellige intervjuene er fra hverandre. Men jeg ville ha hatt iallefall en time mellom hvert intervju for å være sikker. Kan jo være det blir kø osv om du kjører. Så du tenker at 1.30 time er det bra mellom to intervju? Hvor lenge kan ta en intervju?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 Så du tenker at 1.30 time er det bra mellom to intervju? Hvor lenge kan ta en intervju? ca en time i den jobben du søker kan jeg tenke meg.
Canana Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2011 Mitt jobbintervju varte i to timer. Så lenge... Mitt job intervju er som assistent i skole. Så jeg vet ikke hvor lenge kan ta en intervju... Hva synes deres? Må rynge jeg til leder og bestile andre tid?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #7 Skrevet 21. mai 2011 Så lenge... Mitt job intervju er som assistent i skole. Så jeg vet ikke hvor lenge kan ta en intervju... Hva synes deres? Må rynge jeg til leder og bestile andre tid? Jeg synes det. Det ville i hvert fall tatt seg dårlig ut om du enten måtte gå fra det første intervjuet fordi du får dårlig tid, eller komme for sent til det andre. Begge deler ville nok vært farvel til den jobben. Det må jo også være stressende å sitte på et intervju og tenke på om du rekker det neste.
Canana Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2011 Jeg synes det. Det ville i hvert fall tatt seg dårlig ut om du enten måtte gå fra det første intervjuet fordi du får dårlig tid, eller komme for sent til det andre. Begge deler ville nok vært farvel til den jobben. Det må jo også være stressende å sitte på et intervju og tenke på om du rekker det neste. Ja, det er sant. Så jeg tenker at jeg må rynge og bestile neste dato eller kl. Kansje det skal være ikke problem...
Gjest Kim Skrevet 21. mai 2011 #9 Skrevet 21. mai 2011 Med det språket der så kan du da umulig få jobb som assistent?
Tears.of.the.Sun Skrevet 21. mai 2011 #10 Skrevet 21. mai 2011 Med det språket der så kan du da umulig få jobb som assistent? Seriøst, var det virkelig nødvendig? Har du ingenting bedre å gjøre? 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #11 Skrevet 21. mai 2011 Med det språket der så kan du da umulig få jobb som assistent? Jeg har jobbet som assistent i skole og min oppgave var å ta meg av en gutt i rullestol. Det eneste jeg skulle bistå med i forhold til undervisningen var praktiske ting. Vil tro at ts kan klare jobben helt utmerket og jeg synes hun er flink til å skrive norsk, har kanskje ikke bodd i Norge så lenge. 1
Gjest Kim Skrevet 21. mai 2011 #12 Skrevet 21. mai 2011 (endret) Jeg har jobbet som assistent i skole og min oppgave var å ta meg av en gutt i rullestol. Det eneste jeg skulle bistå med i forhold til undervisningen var praktiske ting. Vil tro at ts kan klare jobben helt utmerket og jeg synes hun er flink til å skrive norsk, har kanskje ikke bodd i Norge så lenge. Nei det har hun sikkert ikke. Jeg håper at det er som du sier, hun skal gjøre praktiske ting for underlette hverdagen for barna eller kollegaene. Skal hun hjelpe til å undervise, så er jeg langt mer kritisk. Leste du ikke denne! Endret 21. mai 2011 av Kim
Canana Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #13 Skrevet 21. mai 2011 (endret) Jeg har jobbet som assistent i skole og min oppgave var å ta meg av en gutt i rullestol. Det eneste jeg skulle bistå med i forhold til undervisningen var praktiske ting. Vil tro at ts kan klare jobben helt utmerket og jeg synes hun er flink til å skrive norsk, har kanskje ikke bodd i Norge så lenge. Takk Anonym. Jeg bor i Norge bare 8 måneder. Vet du hva, Kim, jeg spurte flere spørsmålene for folk, hvem kan svare... Hvis du liker ikke du bare ikke les hva jeg skriver, men ikke kritiser meg... Endret 21. mai 2011 av Canana 4
antibac Skrevet 21. mai 2011 #14 Skrevet 21. mai 2011 Sist jobbintervju jeg var på varte i cirka 20 minutter. Jeg fikk jobben da.
Canana Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #15 Skrevet 21. mai 2011 Sist jobbintervju jeg var på varte i cirka 20 minutter. Jeg fikk jobben da. Så fint! Gratulerer.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #16 Skrevet 21. mai 2011 Med den setningsstrukturen lurer jeg på hvor du er fra opprinnelig, ts?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #17 Skrevet 21. mai 2011 Takk Anonym. Jeg bor i Norge bare 8 måneder. Vet du hva, Kim, jeg spurte flere spørsmålene for folk, hvem kan svare... Hvis du liker ikke du bare ikke les hva jeg skriver, men ikke kritiser meg... Bare hyggelig, Canana. At du behersker norsk skriftlig så bra etter bare 8 måneder er helt fantastisk. Jeg håper virkelig du får en av jobbene, virker som du vil kunne bli en bra ressurs i skolen med et så godt hode på skuldrene. Lykke til. 2
Benedicte22 Skrevet 21. mai 2011 #18 Skrevet 21. mai 2011 Med det språket der så kan du da umulig få jobb som assistent?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #19 Skrevet 21. mai 2011 Hun behersker ikke norsk bra skriftlig i det hele tatt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå