Gå til innhold

Hva i alle dager tenker enkelte hundeeiere på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er folk som hater hunder/hundefolk som tar de søppelbøttene som det kastes poser i å kaster dem på stier, veier og henger opp i trær..

• Liker 1
Gjest Elfrida
Skrevet

Kan det være at de henger dem der for å ta dem med på tilbakeveien? Ikke noe pent syn, men det har hendt noen ganger at vi har lagt fra oss bæsjeposen i veikanten hvis vi har kommet noen hundre meter inn i skogen, og har tenkt oss på langtur for å komme tilbake den samme veien. Det er litt kjedelig å gå tur i timesvis med bæsjepose i lanken.

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det kan faktisk være en sannhet. Det er jo folk fulle av hat, som finner på de sykeste ting. Kan ikke skjønne at hundeeiere vil dem selv så vondt at de gjør dette.

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Hvem hadde de tenkt skulle ta de ned igjen da? Moren deres? :filer:

Æsj, folk er ekle :spy:

• Liker 1
Skrevet

Jaja, bedre at de henger der i plastposer enn at jeg tråkker i hundebæsj :)

AnonymBruker
Skrevet

Æææsjj... Så guffen "pynt" på trærne. Er glad ingen driver med det i skogen her jeg bor.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Kan det være at de henger dem der for å ta dem med på tilbakeveien? Ikke noe pent syn, men det har hendt noen ganger at vi har lagt fra oss bæsjeposen i veikanten hvis vi har kommet noen hundre meter inn i skogen, og har tenkt oss på langtur for å komme tilbake den samme veien. Det er litt kjedelig å gå tur i timesvis med bæsjepose i lanken.

Nja tror ikke så mange hundeeiere tenker på det samme på samme tid. Det er alt for mange poser i trærne for noe slikt. Og å henge opp i trærne er jo tydligvis for å provosere. Derfor tror jeg heller på den teorien om at det er noen hundehatere, som har vært på ferde.

Skrevet

Tipper det er noen som har sett seg lei på at posene blir kastet i skogen og hengt de opp for å vise hundeeierne hvor mange poser det blir når alle gjør det. Siden det sto at det kun var på en tursti. Kjenner at jeg gruer meg til å få kjeft fordi andre ikke plukker opp etter hunden sin når jeg får hund. Er jo viktig å dra alle over en kam liksom :) Men folk som ikke gidder å plukke opp/ta med posen skulle blitt fratatt hunden eller fått en saftig bot

AnonymBruker
Skrevet

Les denne artikkelen her: http://www.nab.no/nyheter/na-henger-de-hundebesjen-i-trerne-1.6251008

Erre mulig! Ennå en grunn for enkelte folk å hate hunder ennå mer... jeg trodde virkelig hundeeiere ville at alle skulle like de jeg. Ihvertfall ikke hate de. Men dette beviser noe helt annet.

Ikke bra,men det er mange som kaster fra seg andre ting. Hva med alle røykerne? sneiper overalt...ikke noe bedre

Skrevet

Jeg er selv hundeeier, men kunne aldri tenkt meg å hengt opp bæsjeposene i trærne. Noe så motbydelig. Idiotisk at noen få hundeeiere ødelegger for alle oss andre.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg er jo veldig i tenkeboksen ang det å få meg hund igjen. Savner så veldig å ha hund. Men kom på nå hvor forbanna kjipt det er å måtte forholde seg til andre "hundefolk" igjen... :gjeiper: Alt for mange idioter med hund der ute, som ødelegger for de som vil holde sitt hundehold seriøst og ikke til plage for andre.

Skrevet

Jeg er jo veldig i tenkeboksen ang det å få meg hund igjen. Savner så veldig å ha hund. Men kom på nå hvor forbanna kjipt det er å måtte forholde seg til andre "hundefolk" igjen... :gjeiper: Alt for mange idioter med hund der ute, som ødelegger for de som vil holde sitt hundehold seriøst og ikke til plage for andre.

Drit i andre hundeeiere! Kos deg med ditt eget hundehold!

Skrevet

Det er folk som hater hunder/hundefolk som tar de søppelbøttene som det kastes poser i å kaster dem på stier, veier og henger opp i trær..

Var en sånn fyr i drammen før, om noen la bæsje poser i hans nærmeste offentlig søpplekasse tok han de ut og la de langs veien!

AnonymBruker
Skrevet

Ennå en grunn for enkelte folk å hate hunder ennå mer...

Hæ?? Det er da ikke hundene som henger posene i trærne, er det vel? Jeg liker hunder like godt som før jeg, etter å ha lest dette.

• Liker 1
Skrevet

Jeg henger ihvertfall posen i et tre dersom jeg er på en turrunde. Da ser jeg posen på vei tilbake, og kaster den i søppelet. Jeg gidder ikke å drasse på en pose med bæsj gjennom hele turen. Jeg vet at folk gjør det samme, og ofte glemmer de vel å kaste den på vei tilbake.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Hæ?? Det er da ikke hundene som henger posene i trærne, er det vel? Jeg liker hunder like godt som før jeg, etter å ha lest dette.

Folk er totalt irrasjonelle i sin irritasjon overnfor andre, så ja ofte så legger de hatet på hundene. Er mye enklere å hate hundene enn å hate folka, som eier hundene :gjeiper:

Har selv opplevd å få hunden min sparket fordi mannen ikke likte all hundedriten rundt om... som om det var min hunds feil :tristbla:

Skrevet

En dag da jeg var i sentrum med min hund, og hun måtte sitt, tok jeg så klart avføringen i en pose, og kastet den i en søppelboks like ved. (dette var en boks uten lokk) Jeg gikk videre å satt meg på en benk kanskje 50 meter fra søppelboksen. Da kom en mann i 40-50 årene og tok opp posen med hundedritt og la den midt i gangstien. Jeg ropte til han og spurte hva han drev med, men han spurtet avgårde. Så, det er tydelig noen prøver å sverte hundeeiere (gudene må vite hvorfor?). Jeg la nå iallefall posen tilbake i søpla og håper den ble liggende der... Nå tror jeg ikke alle disse tre-posene henger der fordi folk saboterer, men mange henger jo posene i trær for å lettere finne dem på hjemtur :) Men joda - husk posen! er vel moralen :) Men fortsatt, finner man poser overalt KAN det være sabotører;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...