Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker på å melde meg inn, men lurer veldig på hvordan de virtuelle timene er. Jeg går til vanlig mye på saltimer, og trenger litt høy kvalitet...

Anyone?

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på hvordan det er der, for det virker jo for billig til å være sant...

Skrevet

Jeg har bare vært på sykkeltimer, men er fornøyd med dem. LIitt kjip musikk, men til den prisen tåler jeg det. Og så er det et pluss at det er omtrent er går timer hele tiden, så da er det lett å finne noe som passer i en travel hverdag,

Skrevet

Hvilken Fresh Fitness snakker dere om? I oslo?

Tenkte å melde meg inn selv, men er avhengi at det ikke blir kø på manualer/vekter..

Trener for det meste styrke..

Skrevet

Hmm, det virka egentlig interessant ut fra nettsidene... Men jeg leste noe om at det kan være bråk der, fordi det ikke er noen i resepsjonen osv hele tida? Er det kanskje ikke så trygt å gå dit for jenter?

Skrevet

Jeg har vært medlem på Fresh Fitness i Ski i ca 3 uker nå, og jeg er veldig fornøyd hittil :) Har ikke opplevd noe bråk, men så er resepsjonen her bemannet i hele åpningstiden.

Har ikke vært på noen virtuelle timer enda, men har sett på et par, og de så helt ok ut. Minner litt om "Your Shape"-spillet til x-box kinnect.

Mellom klokka 17 og 19.30 er det veldig mange folk der, spesielt i frivektavdelingen, så de som trener styrke burde dra utenom det, selv bruker jeg for det meste mølla, og der er det alltid en ledig.

Noe jeg er litt mindre fornøyd med er noen av instuktørene på livetimene, det virker som det er litt dårligere kvalitet på de enn på de litt dyrere treningssenterne. Men det er min mening da.

Skrevet

Jeg har trent på den på Carl Berner i over 1/2 år og er veldig fornøyd. Det er ikke helt det samme som der jeg trente før, men til den prisen synes jeg det er helt greit.

De virituelle timene er kvalitetsmessig gode, men det blir selvfølgelig ikke like mye "liv". Jeg savner spinningtimene med, variasjon, god musikk og en ekte person som pusher.

Det at det er bråkete og nesten farlig for jenter forstår jeg ikke. Det er ikke på Carl Berner i hvert fall! Det er alltid minst en ansatt på jobb.

:trene:

Skrevet

Jeg har trent på den på Carl Berner i over 1/2 år og er veldig fornøyd. Det er ikke helt det samme som der jeg trente før, men til den prisen synes jeg det er helt greit.

De virituelle timene er kvalitetsmessig gode, men det blir selvfølgelig ikke like mye "liv". Jeg savner spinningtimene med, variasjon, god musikk og en ekte person som pusher.

Det at det er bråkete og nesten farlig for jenter forstår jeg ikke. Det er ikke på Carl Berner i hvert fall! Det er alltid minst en ansatt på jobb.

:trene:

jeg bor rett ved den på CB, så hadde vært kjekt å starte der, men synes alltid når jeg går forbi det ser så stappa ut:s er det mye kø på manualer og vekter??

Skrevet

jeg bor rett ved den på CB, så hadde vært kjekt å starte der, men synes alltid når jeg går forbi det ser så stappa ut:s er det mye kø på manualer og vekter??

Jeg synes aldri det er kø, men jeg pleier ikke trene med frivekter så det har jeg egentlig ikke tenkt over. Alltid ledig på mølle, sykkel og andre styrkeapparater, i hvert fall når jeg er der.

Hvis du bor i nærheten så anbefales det i hvert fall! :jepp:

Skrevet

Hmmm synes alltid det vriker som det er ganske mange der.. Sjekk ut hvordan vekt-området er?:P Er det stort forresten? Synes det ser lite ut i tillegg..

Skrevet

I dag har jeg vært på Ensjø-senteret! Virker veldig bra, og veldig lite folk der. Massevis av styrkeapparater, stort frivektområde og mange kondisjonsapparater. Mye større og bedre enn jeg hadde trodd!

Skrevet

Hmmm synes alltid det vriker som det er ganske mange der.. Sjekk ut hvordan vekt-området er?:P Er det stort forresten? Synes det ser lite ut i tillegg..

Jeg skal sjekke det for deg :klemmer:

De har forrsten gratis prøvetime så du kan jo teste terrenget i 17 tiden en ukedag?

Skrevet

Lørdag ettermiddag var det forholdsvis tomt på Fresh. Jeg tror det er flere folk ved frivektene enn andre steder dessverre, men det var ikke kø da i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...