Gå til innhold

BH til en kjole med halv bar rygg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en kjole som viser ganske mye av ryggen og lurer på hva slags bh jeg kan bruke under?

Fikk tips i butikken der jeg kjøpte kjolen at jeg kan kjøpe sånn som går på kryss lavt i ryggen, men jeg finner ikke det!! Ble så glad i kjolen og når dem sa det, tenkte jeg at ja; det skal jeg kjøpe meg..

Finner en multi bh på nettbutikken på Lindex, men den er vanlig i ryggen.... ?

Har dere sett en butikk som selger slike BH'er?

Hilsen ei forvirret jente :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå uten?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Denne fra wonderbra ser veldig fin, behagelig og praktisk ut :)

Red: Legger til at bh-tape kan kanskje være tingen for deg også :)

Endret av spinnwild
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter mye pes og mas, med en lignende kjole, så tenkte jeg fuck it. Jeg har sexy faste bryster, jeg gikk uten! Så mye mas ble da borte, og ryggen kunne være bar :)

Finn frem selvtilliten og kast bh'en til helvete ;)

• Liker 1
Skrevet

Ja, vet.. Men jeg har veldig små pupper, så da mister jeg veldig mye av puppene mine om jeg går uten :gjeiper:

Skrevet

Ja, vet.. Men jeg har veldig små pupper, så da mister jeg veldig mye av puppene mine om jeg går uten :gjeiper:

Jeg ler. Mister puppene? Det er sånn puppene dine er. :skratte: :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Et lite utvalg etter ca. 2 sek googling. :)

Noe sånt? Eller sånt? Eller kanskje denne? Eller denne?

Skrevet

Spinnwild: Ja, den var veldig ok. Dyr da, med + frakt sikkert :klo:

Kanskje noe liknenes finnes i kjedebutikker?

Hva er BH teip? :sjenert:

Benedicte: Ja.. hehe.. Jeg går jo med BH hver dag, og den er jo stoff i, som gjør at puppene virker større. Så om jeg tar av meg BH'en blir jeg veldig flat.

Skrevet

Bh-teip på

Vet ikke om norske forhandlere/utgaver...

Blir ikke noe mere pupp enn det man har fra før av da...

AnonymBruker
Skrevet

Bh-teip på

Vet ikke om norske forhandlere/utgaver...

Blir ikke noe mere pupp enn det man har fra før av da...

Dæven, dette skal jeg investere i!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ler. Mister puppene? Det er sånn puppene dine er. :skratte: :skratte:

Herregud så frekt! Jeg ser faktisk stor forskjell med og uten bh, enda jeg ikke bruker innlegg/push-up. Selv om mine er faste så ser de ikke fine ut under kjole uten bh, de er liksom litt for spretne og yppige. Kunne ikke falt meg inn å gå uten. Jeg kan gå med en bandeaublondetopp som klemmer dem flatere, det handler ikke om å være flau over størrelsen, men uten bh får jeg stygge pupper under klær, enda de er riktig så søte når jeg er naken.

• Liker 2
Skrevet

Du får kjøpt sånn spesiell, løs stropp på H&M (gjorde det før i hvert fall..) Man fester den på vanlig BH, med samme prinsippet som den wonderbraen som er nevnt over her. Funker supert, og ikke minst veldig billig!:-)

Skrevet

Tenkte med en gang på denne "bryst teipen" som nevnt ovenfor, eller slike som festes over brystvortene (nevnt i en annen tråd) - disse to tingene er helt geniale! Har ikke dem selv, men når jeg husker og orker å bestille dem skal jeg jammen meg investere i slike! :jepp:

Skrevet

Spinnwild: Ja, den var veldig ok. Dyr da, med + frakt sikkert :klo:

Kanskje noe liknenes finnes i kjedebutikker?

Jeg tror de selger wonderbra på Lindex :)

Gjest Anjelika
Skrevet (endret)

Jeg har en slik multi-BH som går i kryss bak, slik at den kan brukes på kjoler med relativt lav rygg. Nå har jeg klippet bort lapper på den, men vet at jeg kjøpte den i en standard kjedebutikk som Lindex eller Cubus. Bare å lete litt så finner du den nok, de har ofte egne stativ med "spesial"BHer og puppeteip og diverse i den kategorien.

Endret av Anjelika
Skrevet

Takk for svar!

Dere har hjulpet meg.

Prøvde kjolen igjen igår, og ser at BH'en må være veldig lav bak.

Kanskje det hjelper om dere får se kjolen..

Hvis dere er på facebook;

Søk opp Atmosfär (group). Trykk på photos. Trykk på første bilde og bla til bilde nr 9 og 10, den blå er kjolen min.. bare i korallfarge.

Det er flere måter å bruke denne kjolen på, man se den samme kjolen på nr 16 i en halterneck versjon.

Klarer dere å komme inn på det? Får dere sett den?

Hva tror dere er det beste å bruke under denne?

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...