Gjest dunebuggy Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har lyst til å sette opp et par høyttalere og forsterker på sove og lekserommet. Jeg leser og studerer endel, og merker at jeg har en uimotståelig trang til å høre musikk av og til. Er derfor i gang med å sette opp et par stativhøyttalere i god kvalitet og en fet forsterker til stasen. Men jeg er på en måte klar over at rommet ikke blir det sammen som før, på den måten at det er elektronikk i soverommet, og at det blir flere kontakter som er i bruk. Forsterkeren er så kraftig at jeg kommer til å slå den av og på med trykk-knapp på apparatet, og lydkildene kommer til å bli discman, eventuelt mp3 med kabel fra PCen, eller DAB radio. Det blir skikkelig bra lyd iallefall. For de som er interressert, så er det et par stativhøyttalere. Jeg har også stereo i stua, men har opplevd at det ikke er noe særlig morsomt å føle for å flytte notatene når det har lagt seg utover pulten. Da kan det føles som krise! På den måten at jeg vil ha Sting, Bob Marley eller chill out i bakgrunnen. Altså at et par høyttalere og en forsterker er plassert på soverommet/studierommet, og at jeg kan bruke det når jeg vil. Jeg har også stereo i stua. Det er ikke bestandig bra eller godt nok med hodetelefoner i ørene, eller en liten moderne DAB-radioen, når jeg leser og vil høre radio og musikk. Musikken er ganske variert, elektronisk på lavt volum er digg. Rock, pop, jazz osv. Det er helt klart plass, og jeg håper at musikken blir et tilskudd til kjedsomhet i lesing og skriving. Hva tror dere om dette? Noe særlig bra ide? Jeg er for dette med meg selv
spinnwild Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har musikkavspillingsmuligheter med ordentlige høyttalere i alle oppholdsrom (altså stua og sov og kontor). Er man glad i musikk så er man glad i musikk Det er så greit når man kan gjøre som man vil
Gjest dunebuggy Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Ja, takk for støtte. Det ante meg at jeg fikk lyst til å sette opp et anlegg på sov/kontor/studie rommet. Men jeg har venta, litt på grunna av at jeg tenkte det kom til å bli for mye møbler med en gang, da jeg har flytta inn for ikke så veldig lenge siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå