Blackpuma Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Dere som kan litt om å bestille flybilletter og når det lønner seg, kan dere anbefale meg når det kan være lurt å bestille flybilletter til Roma? Jeg reiser 3-4. juli og skal hjem 10-11. juli. Vil ha det unnagjort, men synes at billettene er en smule dyre. Bruker norwegian å ha 299 tilbud før sommeren nå? Hva er en god pris på billetter til Roma? Og hvor finner jeg de billigste billettene? Søker nå på flybilligst.com, finn.no, restplass.no og wideroe. I tillegg har jeg sjekket lavpriskalenderen til Norwegian. Hjelp!
Yme Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har fått billetter helt ned i 50 kr hver vei, med Ryan air. Da får man ikke ha med noe mer en håndbagasje da, eller så koster det nok ekstra, avhengig av hvor mye bagasjen veier.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Sjekk momondo.no. Sannsynligheten for at det blir billigere er svært liten. Det er midt i høysesongen og de 299-billettene er borte for lenge siden.
marsy Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 Jeg reiser til Milano i omtrent samme periode, og vi måtte ut med 5300 for 2 voksne og 1 barn, og vi bestilte i juletider, da hadde vi fulgt med på priser til både Milano og Roma i flere måneder - så, nei, det blir ikke billigere midt i skoleferien
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #5 Skrevet 21. mai 2011 Nei, det blir nok ikke billigere. De billige prisene du snakker om finnes nok ikke for roma som destinasjon midt i fellesferien. Evnt. kan du jo sjekke restplasser når det nærmer seg, men det er jo ofte med hotell, i tillegg til at du står ovenfor risikoen å ikke få billetter i det hele tatt.
Blackpuma Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2011 Takk for svar! Det blir med ryanair, som jeg hadde helt glemt i farten! Da får jeg det i det minste en tusenlapp mindre, til og med når jeg tar med en kolli!
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Bestill nå! Ryanair blir også dyrere jo nærmere avreise man kommer.
Blackpuma Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2011 Bestilte i går, og reisen kom på 2000, omtrent 1000 kroner billigere enn alle andre alternativer og direktefly! Alle andre hadde ventetid på 6-14 timer. Nå gleder jeg meg til en velfortjent ferie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå