Gå til innhold

Vann/farris/jus-glass med stett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på jakt etter et vannglass med lav stett, noe som dette: Min lenke bortsett fra at jeg ønsker at det skal gå rett opp eller bøyes lett innover.

De hadde slike på IKEA for mange år siden, men de er desverre ikke i salg lenger. Og uansett hvor jeg leter så finner jeg ikke noe særlig. Noen som kan hjelpe?

Ønsker ikke farge på de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadeland Odysse, modellen som heter øl/vann.

AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar :) Ja jeg vet det ikke var særlig pent det i eksempelet, men det var det beste jeg fant.

Vi har også Rosendahl ølglassene, men de er altfor store til vanlige vannglass. Det skulle vært sånn, men mye mindre.

Hadeland Odysse var mye bedre størrelse, men jeg er på jakt etter lav stett (sånn som på bildet), glassene skal bli brukt til hverdags så jeg er redd de ser litt for pyntet ut og det er så fort for at man velter de. Men veldig godt tips, det kan være det blir de likevel (og så bruker vi de bare til pent)

Kom gjerne med flere tips!!!

AnonymBruker
Skrevet

Evt kan de se ut som Oldenglassene i denne linken Min lenke bilde nr 3 ovenfra.

Gjest Spinell
Skrevet
Her er et annet Hadelandsglass. Skulle jeg hatt dem selv ville jeg ønsket de hadde fot nederst på stetten!
AnonymBruker
Skrevet

Om det er utefest, har Nille mange stettglass i utvalget til vann og Farris

Skrevet

Stetten på vann/øl-glassene i odysséserien er ikke så høy, altså. Dessuten er det knuseerstatningsgaranti på de. Knuses det, er det bare å ta med stetten (og gjerne kvittering) til et odysse-utsalg, så får du nytt glass! Kjekt!

• 3 uker senere...
Skrevet

tenker på deg, ts, når jeg titter på glass på Kremmerhuset osv...finner jeg noe melder jeg det her... Har begynnt å lete etter smørskål som skal være litt lekker, og det er jo 2 glass.ting i samme kategori...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så høye, rette glass med stett uten noe særlig "stilk" på Ikea denne uken! :jepp:

Kan det ha vært disse jeg så? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90092217 Selv om jeg trodde det var enda lavere stilk på dem...

Hadde ikke på meg briller! :sukk:

Endret av kaprifolen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...