AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Skal til London snart og lurer på om noen av dere vet om en Mac-butikk? I nærheten av Oxford Street
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Bare å skrive oxford street på store locatoren til mac sine sider. Nærmeste jeg får opp er Beatties - Victoria street, Wolverhampton. Ca 5km unna.
Gjest grønnfi Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Der er en fin Mac butikk på nedsiden av Oxford st. Desverre husker jeg ikke helt navnet på gaten, mendet er i nærheten av Tottenham Court Road Tube station
Miss Desiree Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 Det er en MAC butikk på Selfridges senteret som ligger midt i oxford street
Stellia Skrevet 21. mai 2011 #5 Skrevet 21. mai 2011 Selfridges ligger i selve Oxford Street, men vær forberedt: folkemasse av dimensjoner!
Glynis Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 Bare å skrive oxford street på store locatoren til mac sine sider. Nærmeste jeg får opp er Beatties - Victoria street, Wolverhampton. Ca 5km unna. Vel, i følge din teknikk så burde man ikke bruke denne, i og med at det faktisk finnes Mac i Oxford Street.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #7 Skrevet 21. mai 2011 Tusen takk for svar Merkelig at desse butikkene ikke kom opp på den store locatoren som noen hadde brukt her. ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå