-Fisken- Skrevet 9. november 2003 #1 Skrevet 9. november 2003 Hvis du kjeder deg, eller ferdig med dagens "plikter". Hva gjør du da?
Gjest Madam Felle Skrevet 9. november 2003 #2 Skrevet 9. november 2003 Er vel egentlig ingen ide å svare på det antall innlegg svarer vel for seg selv
Redhead Skrevet 9. november 2003 #3 Skrevet 9. november 2003 Egentlig gjør jeg litt forskjellig. Ser litt på TV, og sjekker litt på KG innimellom. Dersom jeg går meg en tur, tar det som regel ikke mer enn en time, så da kan jeg sitte å slappe av med ei god bok eller strikking etterpå. Pleier å sjekke mail før jeg legger meg, og da titter jeg innom KG også...
Grooo Skrevet 9. november 2003 #5 Skrevet 9. november 2003 Svarte KG jeg, men det er vel mer "data generelt" som er riktig svar. Når jeg kommer hjem fra jobb setter jeg meg alltid ned ved pcen, og der sitter jeg stort sett hele kvelden og ellers når jeg har fri. Leser en god del også da, men ser aldri på TV og går nok alt for skjelden tur. Men det er på ingen måte bare KG jeg bruker pcen til.. Har to deltidsjobber som krever at jeg sitter mye på pcen, og går ett PhotoShop-kurs i høst så jeg har en del å gjøre der. Og så har jeg mange gode vender rundt om i landet og verden ellers, som jeg har gått på skole med før og som jeg nå holder kontakten med via nettet.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 9. november 2003 #7 Skrevet 9. november 2003 Ligger på sofaen med KG på laptopen og har tv'n på. En er da kvinne og dermed en multitasker!
Mistyen Skrevet 9. november 2003 #8 Skrevet 9. november 2003 Stort sett så synes jeg det er springing hit og dit hele dagen,men om jeg virkelig skla koble ut en liten stund for meg selv - ja, da rusher jeg inn på KG
Væren Skrevet 9. november 2003 #9 Skrevet 9. november 2003 Jeg gjør vel egentlig som Lea: Pendler... Det blir KG eller litt zapping på TV'n. Begge deler går godt an hvis jeg er trøtt og trenger å bli "underholdt"... I kveld sitter Hr. Sau og ser film med Michael Douglas, men jeg var overhodet ikke i noe "begynn å se en lang og endeløs film" humør, så jeg havna på KG - igjen...
Gjest GreenSky Skrevet 10. november 2003 #10 Skrevet 10. november 2003 Foretrekker TV'en, men det kommer jo veldig ann på hva som er der...!
Gjest Tex Skrevet 10. november 2003 #11 Skrevet 10. november 2003 Er lei av tv, det går bare søpleprogrammer for tiden, så det blir heller KG på meg
Soul Skrevet 10. november 2003 #12 Skrevet 10. november 2003 Det varierer vel litt, noen ganger TV (særlig hvis jeg har lyst til å sitte i armkroken til mannen min og slappe av ) og noen ganger KG. Liker også å lese bøker eller gjette kryssord hvis jeg skal koble helt av...
Cawarra Skrevet 10. november 2003 #13 Skrevet 10. november 2003 Jeg gjør egentlig alle de tingene, samt hobbyting. Alt til sin tid! Av høflighet svarte jeg KG.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå