Bunyan Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Folk er helt over seg over hvor flink han er. Greit, han er flink, er en nydelig person og har en nydelig bakgrunnshistorie,men at han behandles som et geni og en av de beste i sitt fag som komponist og pianist? Mulig jeg er feil publikum, men større pianotalenter enn ham er det mange av etter min mening. Fyren er nydelig, men talentet han viser fram kunne han brukt på en annen måte. Her er min største favoritt. Et HELT annet håndverk. (Hører jeg.) http://www.youtube.com/watch?v=VcViKKfb9S8&feature=related Kanskje jeg ikke er den beste til å uttale meg om hva folk flest liker, men der har du det. 2
MarianneE Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 Vel... Nå er det nå jakten på et TALENT programmet heter, og ikke Jakten på Norges Nye Geni. Det er mange der som er flinke til og synge, danse og alt annet men ingen av dem er genier innen sitt "håndverk", og det skal de ikke være heller.
Bunyan Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2011 Vel... Nå er det nå jakten på et TALENT programmet heter, og ikke Jakten på Norges Nye Geni. Det er mange der som er flinke til og synge, danse og alt annet men ingen av dem er genier innen sitt "håndverk", og det skal de ikke være heller. Det har du helt rett i - men jeg mener å huske at noen av dommerne uttalte at han var et geni. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå