Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Femme
Skrevet

Tittelen sier vel alt. Vi har snart lest det som er på biblioteket, trenger nye forslag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tonje Glimmerdal av Maria Parr.

Skrevet

Tja, det kommer jo ann på hva som allerede er lest, og hva som har falt i smak. Er det høytlesingsbøker du er på jakt etter (ikke lese selv)? Gutt eller jente? Hva har vedkommende tidligere likt?

Jeg har en syvåring jente som er glad i bøker, men det er jo ikke sikkert alle liker det samme som henne.

Skrevet

Mathilda av Ronald Dahl

Astrid Lindgren har skrevet mange flotte bøker

Aurora bøkene av anne Cath Vestly

Skrevet

Et veldig spesifikt forslag som jeg leste selv på den alderen er "God natt, mister Tom".

Ellers var jeg en lesehest og hadde lest det meste av Anne Cath. Vestly, Astrid Lindgren og Roald Dahl før jeg begynte på skolen. Frydet meg over å lese alle Vestly-bøkene på nytt ifm særemnet på vgs!:rodmer:

Ellers er jo Bobsey-barna, Hardy-guttene og Frk.Detektiv klassikere!:jepp:

• Liker 1
Gjest :-I) anna
Skrevet

Jente eller gutt.

Datteren min har elsket Marikken-bøkene, Tonje Glimmerdal, Heidi av Joanna Spyri og den Hemmelige Hagen. Og hun ELSKER Alice i Eventyrland.

For tiden leser vi Nifse Nella

De likte broren også da han var på samme alder.

Han var veldig moden og leste Harry Potter og Narnia-bøkene.

Den første av Narniabøkene har jeg tenkt jeg kunne lese for datteren min også snart.

Han likte også Tom Sawyer og Huckleberry Finn. Fantastiske bøker selv om de er gamle

Skrevet

"Trollkrittet" av Zinken Hopp. "Den uendelige historien" av Michael Ende. "Den lille vampyren", husker ikke forfatter lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...