AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Tips? Hørt mye positivt om den grønne fra Kérastase?
Narn|a Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Jeg er personlig veldig fornøyd med Redken sin. Smooth down - heat glide! Gir fin glød til håret Har ikke hørt noe om kerastase sin!
Aryia Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Pureology fortifying heat spray har jeg blitt veldig glad i. Fås på ebay!
Foya Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Tips? Hørt mye positivt om den grønne fra Kérastase? Det var akkurat den jeg skulle til å skrive Bruker den hver gang etter at jeg har vasket håret, uansett om jeg bruker rettetang eller ikke. Og så lukter den så godt. Når jeg ikke har tatt den i håret blir den faktisk av og til etterlyst av kjæresten
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #7 Skrevet 20. mai 2011 Det var akkurat den jeg skulle til å skrive Bruker den hver gang etter at jeg har vasket håret, uansett om jeg bruker rettetang eller ikke. Og så lukter den så godt. Når jeg ikke har tatt den i håret blir den faktisk av og til etterlyst av kjæresten Hvor kjøper dere denne? Og bruker dere varmebeskyttende også når dere bare føner håret?
ballong Skrevet 21. mai 2011 #8 Skrevet 21. mai 2011 redken satin wear! Eller redken anti snap, gir både pleie og beskyttelse, lukter godt og gjør håret supermykt!
Foya Skrevet 21. mai 2011 #9 Skrevet 21. mai 2011 (endret) Da den er veldig drøy i bruk har jeg bare kjøpt den 2 ganger, og begge de gangene var hos min faste frisør. Men du finner den nok billigere på nettet. Jeg tar den som sagt i hver gang jeg har vasket håret Det er ikke alltid jeg føner eller retter det, om jeg bare skal være hjemme en dag osv. Men bruker den likevel. Endret 21. mai 2011 av Foya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå