Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tips? :) Hørt mye positivt om den grønne fra Kérastase?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er personlig veldig fornøyd med Redken sin. Smooth down - heat glide! Gir fin glød til håret :) Har ikke hørt noe om kerastase sin!

Skrevet

Pureology fortifying heat spray har jeg blitt veldig glad i. Fås på ebay!

Skrevet

Kerastase Elixir Kultime :romeo:

Skrevet

Tips? :) Hørt mye positivt om den grønne fra Kérastase?

Det var akkurat den jeg skulle til å skrive :) Bruker den hver gang etter at jeg har vasket håret, uansett om jeg bruker rettetang eller ikke. Og så lukter den så godt. Når jeg ikke har tatt den i håret blir den faktisk av og til etterlyst av kjæresten ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det var akkurat den jeg skulle til å skrive :) Bruker den hver gang etter at jeg har vasket håret, uansett om jeg bruker rettetang eller ikke. Og så lukter den så godt. Når jeg ikke har tatt den i håret blir den faktisk av og til etterlyst av kjæresten ;)

Hvor kjøper dere denne? Og bruker dere varmebeskyttende også når dere bare føner håret?

Skrevet

redken satin wear! Eller redken anti snap, gir både pleie og beskyttelse, lukter godt og gjør håret supermykt!

Skrevet (endret)

Da den er veldig drøy i bruk har jeg bare kjøpt den 2 ganger, og begge de gangene var hos min faste frisør. Men du finner den nok billigere på nettet. Jeg tar den som sagt i hver gang jeg har vasket håret :) Det er ikke alltid jeg føner eller retter det, om jeg bare skal være hjemme en dag osv. Men bruker den likevel.

Endret av Foya

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...