Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tjoms
Skrevet

Jeg leter etter de ultimate ørepluggene til trening. Jeg jogger ikke, men trenger mye elipsemaskin, og går mye i ulendt terreng. Må sitte godt i øret og tåle svetting, uten at det gnager. Ser det finnes forskjellige utgaver som er testet, men vil gjerne høre KG brukeres erfaringer på hva dere kan anbefale/ikke anbefale.

Det ultimate hadde vært at de kan brukes til reising også (kan legges fint sammen i veska).

Videoannonse
Annonse
Gjest Tjoms
Skrevet

Er det ingen som trener her eller? :ler:

Skrevet

Joda, jeg trener :fnise: Men bruker bare "vanlige" øreplugger på mp3`n min, så kan ikke gi deg noe svar. Men er faktisk ute etter det samme som deg, så skal følge med på svarene du får :)

Skrevet

Jeg liker best sånne med gummi som du stapper inn i ørene, ikke de typiske som feks apple leverer med produktene. Liker heller ikke å trene med KOSS siden jeg blir så varm av å ha slike på ørene når jeg trener :P altså hodetelefonene til koss som var så populære en stund. Jeg kjøpte mine på nett til ca 60 kr, så har ikke dyre merkeplugger, men de er gode og detter ikke ut av ørene mine :)

Skrevet

Jeg har lest denne, men jeg ønsker personlige erfaringer :)

Beklager.

Gjest Elfrida
Skrevet

*Abbonnere*

Jeg har prøvd flere forskjellige men blir liksom aldri helt fornøyd.

Skrevet (endret)
DETTE bluetooth headsettet har sambo kjøpt seg. han sier det er genialt siden man slipper ledninger hengende... :digge: Endret av miemor
Gjest Tjoms
Skrevet

DETTE bluetooth headsettet har sambo kjøpt seg. han sier det er genialt siden man slipper ledninger hengende... :digge:

Problemet med den er at den virker bare for mobiltelefon. Også vil jeg helst ikke ha øretelefoner, men plugger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...