Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2003 #1 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg er ei jente på 22 år som har blitt sammen med verdens snilleste gutt på 25 år. Vi ventet med sex til vi "offisielt" ble sammen, men hadde hatt noe på gang i lengre tid. Så kom kvelden hvor vi skulle ha sex.Penisen hans ble stiv den, men da han la seg over meg slapnet den av igjen.. Han prøvde å trenge den inn i meg og jeg måtte bare si "ehh.. du, den er ikke stiv..det går ikke." Det skjer hver gang. Har holdt på i over to måneder nå.Mener ikke at sex er såå viktig, men det begynner jo faktisk å beskymre meg.. jeg prøver å si til han at det er ikke noe å stresse for, men det er tydlig at det går inn på han. Til slutt ender det alltid med at jeg må runke eller suge han, og då går det for han, men fra tidligere erfaringer har alltid penisen vært stiv da det går for han, men hans mangler liksom noe.. Det ble en lang setning. :oops: Men har noen erfaringer fra dette? Føler jo eegentlig at det er noe gale med meg og begynner å lure på om han tenner på meg i det hele tatt.Med en gang penisen blir halv stiv (om jerg kan kalle den det) kaster han seg over meg og vil bare ha den inn! Det blir såå feil!! Hva gjør jeg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 9. november 2003 #2 Del Skrevet 9. november 2003 Har opplevd noe lignende. Men jeg var litt mere dreven enn deg, så jeg tok "sakene" i mine egne hender. Dro hjem til han en kveld. Gjorde han god og kåt. Og før han visste ordet av det, hadde jeg satt meg på han. Simsalabim! Problemet var løst. Når han først visst at han kunne klare det, var han ikke nervøs mere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 9. november 2003 #3 Del Skrevet 9. november 2003 Hvorfor den overskriften? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. november 2003 #4 Del Skrevet 9. november 2003 Hvorfor den overskriften? :-? Lurte jeg også på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. november 2003 #5 Del Skrevet 10. november 2003 Lurte jeg også på. Føyer meg inn i rekka av "undrere" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2003 #6 Del Skrevet 15. november 2003 hehe..pga av at han har diabetes og skylder på at det er derfor han har problemer der "nede" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 15. november 2003 #7 Del Skrevet 15. november 2003 Men hvordan går det da? Noen fremgang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2003 #8 Del Skrevet 15. november 2003 nei absolutt ingen fremgang... nå begynner han og virke uinteresert også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse Skrevet 16. november 2003 #9 Del Skrevet 16. november 2003 nei absolutt ingen fremgang... nå begynner han og virke uinteresert også... Kanskje ikke så rart når han mislykkes hver gang? Det er jo velkjent at diabetikere kan få problemer med potensen, men i dag er det jo gode hjelpemidler. Gutten må jo ta seg en tur til legen sin og ta opp problemet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå