AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Noen andre som har hatt problemer med levering fra Living? Sofaen vår skulle komme i dag mellom 10-17, og sjåføren skulle ringe ca. en time før levering. Jeg har derfor hatt telefonen på meg i hele dag, ikke ringt noen eller svart hvis noen har ringt meg. Men nå er klokka snart 19.30 og jeg har ikke hørt noe. Prøvde å ringe med Living med en lånt telefon for en time siden, men det er jo ingen som svarer! Vil ikke bruke mobilen min til å ringe, hvis sjåføren mot formodning skulle ringe meg. Noen som har vært borti noe lignende? Hva skjedde i såfall?
Athene Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Jepp. Har opplevd at de kommer for tidlig, at de kommer for sent, at de ikke er mulige å få tak i og at de ikke kommer i det hele tatt. Har også opplevd at de har registrert feil avtale om levering, slik at de ikke ville bære møblene opp trappene. Videre har jeg opplevd at de ikke har registrert hva jeg har betalt i butikken og langvarige krangler om hva som er betalt og ikke betalt av møbler, som først ga seg da jeg sendte kopi av bankutskrift og kvitteringer. Jeg har opplevd feil på møbler, dårlige møbler, og elendig kvalitet, uten at noe selvkritikk tas. Jeg er sur nok til å fortsatt føle behov for en utblåsing da jeg ser living nevnt i en tråd, nå 5 år etter sist jeg handlet hos dem. Så mitt beste tips er å styre unna Living. Akkurat hva du skal gjøre nå, utover å sitte hjemme og vente, og å ringe butikken og kjefte i morgen, aner jeg ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Takk for svar, det var vel det hyggeligste som har skjedd i dag :gjeiper: Vi var visst lure som valgt Living forstår jeg. J eg som i 17-tida tenkte på de stakkars sjåførene som tydeligvis måtte jobbe overtid på en fredag! Søsteren min prøvde også å ringe Living for meg, men hun gav opp etter 26. min, så da sendte jeg en litt lite hyggelig e-post, så får vi prøve å ringe igjen i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå