AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Er det noen som har erfaring med å klage på stryk? Er det verdt et forsøk? Er det mulig å karre seg opp til en bestått?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Jeg kjenner flere som har klart det. Det blir sjelden mer enn en E, men hvis du bare vil stå, er det verdt et forsøk, om du mener at det ikke bør være en strykkarakter. Du har jo ingenting å tape i en slik situasjon. Spør om begrunnelse og argumenter for at du bør bestå i en klage.
Judge Judy Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Med mindre du mente å stryke, så er det absolutt verdt forsøket. Du har ingen ting å tape på det, i motsetning til de som består med dårlige karakterer og risikerer å stryke etter klagen. Jeg har klaget på to eksamener, og gått opp én karakter på begge (men der hadde sensor gjort flere feil). Om du mener du ikke burde strøket etter å ha sett begrunnelsen, så er det meget mulig at det er tilfellet og.
Meridian Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 Om du har strøket, har du ingenting å tape på å klage. Selv har jeg blitt anbefalt å la en lærer se på eksamen først, så kan læreren si om det er en sjanse for at du går en karakter opp, eller en karakter ned ... da bør man ikke klage... Men når du stryker, villle jeg bare klagd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå