AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Jeg elsker måten vinden og saltvannet nede i fjæra herjer til håret mitt når vi har badet, det blir kjempefullt i fall og skikkelig sexy, synes jeg da Nå ønsker jeg meg samme effekt uten å dyppe huet blant tang og tare før jeg skal ut noe sted, lukta er ikke akkurat kjempeflatterende.. Tips, folkens? =)
BeautyFuzz Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Saltvannspray ( f.eks den fra Fugde, lukter litt kokos). Annet tips er jo at du har håndkletørt hår også tar du mousse ut i håret/lengdene også knepper du inn bølger (føn gjerne mens du knepper eller du kan la det lufttørke). Da vil du også få litt strandhår
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Takk for svar! Jeg handkle tørker alltid håret litt, så lufttørker det resten, føner aldri, hva slags mousse anbefaler du? Skal sjekke ut saltvannsprayen, liker lukta av kokos også :D
Personlig12 Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Den saltvannsprayen de sleger på H&M er faktisk kjempe god. (det er dems merke) Og VELDIG billig.
sequin Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 ja, HM sin er faktisk veldig bra, mye bedre enn FUDGE sin syns nå jeg Ellers finnes det jo bølgetenger som lager veldig fine bølger med riktig bruk
smiiiley Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Nederst i dette har jeg skrevet bittelitt om de saltvannssprayene jeg har prøvd. Personlig så er jeg superfan av saltvannspray.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå