Canana Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Hva tenker dere, hvor mange Referanser det er bra å gi når vi går på intevju? Er det bra å ha 4 eller 5 Referanser? Eller er det best å ha flere? Hvor mange Referanser dere gir til leder, når dere går på intervju?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har klart å hoste opp 2 referanser og det får holde. Synes du har mange jeg.
Canana Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2011 Er veldig fornøyd når jeg har to, jeg. Jeg har 5, men kansje jeg ma bruke bare 2?
Orchideae Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Hadde tre når jeg var på intervju for to uker siden. Alle var gode referanser og jeg fikk jobben. Det viktigste er vel kanskje å ha de du arbeider hos nå, eller arbeidet hos sist. For det ser rart ut om du oppfører det på CV'en men ikke har de som en referanse, for da vil folk tenke "og hvorfor er ikke de oppgitt som en referanse, HVA har sjedd der?"..
Gjest Krizzy Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 (endret) Jeg hadde med meg en! Sist jeg var på jobbintervju. Det var den eneste som var relevant for stillingen, og den jobben jeg hadde hatt i nesten 3 år. Endret 20. mai 2011 av Krizzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå