AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Noen som har vært? Hvordan er temperaturen i slutten av juni? Hvilken av byene anbefales som base? :-) Håper på svar da jeg gjerne vil bestille så fort som mulig! :-D
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Hei Jeg er fra Gdansk og kan anbefale på det varmeste! Det fine er at alle de tre byene er i samme området, så det er faktisk ikke verre enn at du kan bo i en by, og besøke de to andre samtidig. Anbefaler området veldig, det er vakker natur, havet og strandlinjene er flotte, tilbudene gode, men været er KNALL VARMT! I slutten av juni opplevde jeg ofte tempraturer på sånn 30 i skyggen, så det blir varmt. Riktignok kan en være "uheldig" og oppleve regn, da er det "bare" 25 i skyggen og det går fort over. Si i fra om det er noe mer nøyaktig du vil vite
Gjest HLHD Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 SÅ bra! Takk for svar! :-) Ser på et hotell i Gdynia - heter vel Orbis.. Vet du noe om området det ligger i? Er det langt/dyrt å dra til de andre byene? Vi sparer noe på å bo her i forhold til Gdansk og Sopot - men er det noen bakdeler ved å bo der du vet om? :-D
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Orbis husker jeg at jeg har anbefalt til andre som ville dit på festival, Festival w sopotie, om du har hørt om den, uansett så var de veldig fornøyde og det var heller ikke langt til stranden mener jeg å huske? Det er i allefall sjelden det er langt til stranden i noen av de stedene om en holder seg litt til strandlinjas sentrum liksom Men kan du fortelle meg hva du er mest interessert i? I Sopot er det definitivt de flotteste strendene, der du vil ha hotell er det mest yacht anlegg, moloer og slike ting, og SHOPPING muligheter for det meste =) Det er ikke hverken langt eller dyrt for å komme seg til Sopot fra feks Gdynia, kanskje en 10-15 min med taxi, og det koster deg kanskje en 50 lapp. Det er ikke dyrt i Polen.
Gjest HLHD Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Jeg er mest interessert i shopping, kunst og kultur, arkitektur, strandliv, caféer, god mat - alt en byferie innebærer :-D Vet du noe om hva som er fordelene med å bo i de forskjellige byene? Er det taxi man bruker, eller går det undergrunn/tbane? Tusen takk for alle svar! :-D
Gjest HLHD Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Da har jeg bestilt rom på Orbis - det var så mye billigere enn de andre stedene! :-D Gleder oss stort til en uke i Polen! Er det noe vi må få med oss? Hvordan er utelivet? Trygt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå