marieee Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har alltid vært "hun lubne venninna" på byen og opplevde sjeldent at noen prøvde seg på meg. Jeg har aldri vært overvektig, bare litt ekstra magefett og rumpe. For 2 måneder siden begynte jeg å trene og spise sunt. Magen har blitt mindre og armene har blitt strammere. Nå har guttene plutselig begynt å vise interesse og selv om jeg er glad for det, blir jeg også veldig irritert!! Jeg er den samme personen, bare litt strammere i fisken og nå er jeg pluselig verd å prøve seg på!? Noen som har opplevd det samme?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Vel, de tenner vel ikke på lubne jenter da. Må være lov til å ha preferanser. 10
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Gutta på byen vet ingenting om hva slags person du er, de kjenner deg ikke. 5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Syns du selv at muskuløse eller lubne gutter du ikke kjenner er mest tiltrekkende? 1
Bunyan Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Jeg kan forstå at det blir sånn, fordi byen om kvelden i helgene er et kjøttmarked. Der går man etter utseende først, og har kanskje spesifikke kriterier for å være mer målrettet.. Kan tenke meg at største prosentandel av de som treffes på byen opplever skuffelse når det gjelder personlighet. Men kjipt opplegg? Ja. 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Utseendet er førsteinntrykket og de fleste går ikke på byen for å skaffe seg noe lagvarig forhold, ihvertfall mitt intrykk. I andre sammenhenger der en får tid til å bli kjent med personen bak så har ikke utseende like mye å si lengre. 3
FrøkenJosefine Skrevet 20. mai 2011 #7 Skrevet 20. mai 2011 Jeg tror det heller at du har fått bedre selvtillit og mere utstråling etter at du begynte trene.. 5
Gjest Consensio Skrevet 20. mai 2011 #8 Skrevet 20. mai 2011 Pfft, jeg kjenner da til flere jenter som er formfulle med ekstra kjøtt rundt mage og hofter, og gutta ligger langflate etter dem. Handler ikke nødvendigvis om hvor stor eller liten man er, det handler om hvordan man kler og ter seg. 7
Caramela Skrevet 20. mai 2011 #9 Skrevet 20. mai 2011 Pfft, jeg kjenner da til flere jenter som er formfulle med ekstra kjøtt rundt mage og hofter, og gutta ligger langflate etter dem. Handler ikke nødvendigvis om hvor stor eller liten man er, det handler om hvordan man kler og ter seg. Signerer denne!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #10 Skrevet 20. mai 2011 Høres helt naturlig ut. Siden gutter du møter på byen ikke kjenner deg er det naturlig at utseende avgjør førsteinntrykket. Hvis de da foretrekker slanke jenter over lubne jenter er de jo å forvente at interessen er lav. Når du da går ned størrelse kommer du innenfor deres preferanser og de viser interesse.
waco Skrevet 20. mai 2011 #11 Skrevet 20. mai 2011 Hvis man er ute bare for å finne noen å ligge med så er det ofte at det lønner seg og satse på ei som er litt overvektig eller tjukk. De anstrenger seg mer for sex, er mer takknemlige når de får selskap, oppfører seg generelt bedre og har hakket bedre folkeskikk!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #12 Skrevet 20. mai 2011 Hmm, hadde en 2 dagers for noen år siden,der jeg tenkte å teste ut om type klær jeg hadde på, gjorde noen forskjell , på hvilke typer menn jeg tiltrakk meg. Jeg er slank , 168 høy , 58 kg og veltrent. Sånn midt på treet utseende , tror jeg,og jeg har sjarm. Første kvelden hadde jeg dongeri og en hvit tettsittende t-skjorte. Ingen mønstre,bare klassisk og fin. Hadde langt hår hengende løst. Jeg følte meg fin , men ikke sånn wow akkurat . Ingen viste interresse den kvelden,ble mye ignorert. Kveld 2 : Litt mer sexy , bare skuldre og en pen sort bukse. Håret løst , og selvfølelsen var bedre, pga at jeg var kledd bedre. Det ble mye kontakt den kvelden , t.o.m tlf nr . Var virkelig arti Ble sjekket opp av diverse typer menn, kjekke som mindre kjekke Ikke spesiellt mye sminket noenn av kveldene ,liker å se naturlig ut. Klær gjør nok mye, føler du deg fin i klærne , så utstråler du mye også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå