AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Blir du noen gang flau over ditt barns oppførsel? Hva er det flaueste barnet ditt har gjort/sagt? Jeg er i begynnelsen av 20-årene, og har ikke barn selv enda. Men jeg ser ofte barn som hyler, slår seg vrange, sier mye rart osv, og jeg tenker at jeg hadde blitt flau om det var mitt barn. Men foreldre føler det kanskje ikke sånn?
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Jeg er ofte flau over barnet mitt.. Nesten sånn at jeg kvier mer til å ha det med ut blandt folk. Og det er ikke bra! Men h*n klemmer folk og snakker usjenert om alle og til alle. Prøver å lære barnet hva som er ok og ikke. Man kan ikke ta hvem som helst i hånden. Skal utredes hos BUP da. Så kan være det er noe å gjøre som kan hjelpe.
Vibi Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Mitt barn er bare to, så vi har ikke helt kommet dithen at han sier masse vi blir flaue over ennå, men jeg hørte en historie på radioen her for en stund siden, om en gutt som hadde gått i barnehagen og fortalt alle der at faren hans hadde en lilla gulrot mellom beina! Tror kanskje at faren overlot hentingen til moren i noen uker etter det 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 jeg har ikke barn selv, men første gang jeg møtte barnet til min nye venninne(som veide 170kg) sa dattra til meg at "du er like tjukk som mamma du" å jeg er 10 høyere enn venninna mi å veide 88kg..... venninna mi blei veldig flau!!!! 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Man kan ikke ta hvem som helst i hånden. Snakk om å være overbeskyttende :S
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Nei, mer å verne om andre sitt privatliv. Ikke alle som liker at ett fremmed barn kommer å leie hånda deres. Spesiellt ikke når dette barnet har spist is på 17 mai eller har spist slikkepinne med hendene. Det plager ANDRE. Ikke meg... 3
SøsterLiten Skrevet 20. mai 2011 #7 Skrevet 20. mai 2011 nevøen min på nesten 2 år satt på t-banen med moren sin da en dame med niqab (heldekkende laken over hode som bare viser øynene) kom på. Lille gutt ble storøyd, reiste seg, pekte og sa: se mamma, et spøkelse!!! Hun fikk forklart hva det var etterpå, men gutten tviholdt på sin historie om spøkelse leeenge! 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #8 Skrevet 20. mai 2011 Hei alle sammen! Fortsett heller i denne tråden her: Pinlige ting barn sier og gjør så har vi alt samlet!! 2
sequin Skrevet 20. mai 2011 #9 Skrevet 20. mai 2011 Jeg tror jeg gjorde faren min ganske flau da jeg var liten... var på konsert på liseberg, og jeg satt på armen til pappa, ved siden av oss stod det en særdeles pen dame med store pupper og lite klær (har pappa fortalt). Da jeg så puppene skrek jeg og sugde meg fast til puppene hennes og gråt da pappa prøvde å få meg vekk..
Plutseliten Skrevet 20. mai 2011 #10 Skrevet 20. mai 2011 (endret) morsomme historier.. Jeg har ikke så mange bra å komme med selv i og med at jeg ikke har noe barn enda. Men min kjære lillebor gjorde en del ting når han var liten. Han var så tillitsfull og glad i fremmede. Han hadde en liten periode hvor han stod på verandaen og inviterte fremmede som gikk forbi om å komme inn på kaffe og kaker Han var vel rundt 3-4 år. Så syklet han bort til fotballbanen utenfor og sa klart i fra til fremmede om at "jeg bor der borte" og spurte om de ville være med hjem. Han elsket å gå naken når han var liten, og av og til kunne tissemannen hans stå opp uten at han skjønte hvorfor. Det skjedde jo bare. Om dette skjedde når han var naken, så begynte han å gråte så sårt. Han ble rett og slett redd. Så hadde vi besøk av en venninne av mamma, og lillebroren min kom gråtende inn i stuen fra badet. Der kom hann inn, naken, med tissemannen i været og gråt så sårt, så sårt.. "Nå skjedde det igjen!!" og kastet seg ned på gulvet. Vi måtte jo bare le, men mamma var nok litt flau også.. Edit: ...Legger inn på den andre tråden som ble linkt til også. Så blir alt samlet, det er jo lurt. Endret 20. mai 2011 av Plutseliten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå