Untamed Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 (endret) Hei! Jeg har for en stund tilbake siden opprettet en blogg, hovedsakelig dreier den seg om sex. Årsaken til at jeg startet den var igrunnen at gubben mente det ble litt vel mye sexpreik på meg, jeg tenkte da at en blogg om sex måtte være en fin måte å få "utløp" på! Jeg er nok litt over middels intressert og nysgjerrig på temaet og sitter nå her å tenker at jeg har såpass mye teoretisk(og nesten like mye praktisk) erfaring på emnet at det må være greit å skrive det opp så står "alt" på ett sted! Nå har jeg dog idetørke, temaer kan være alt fra forspill, etterspill, hvordan slikke, tabu-belagte emner osv..Jeg legger også ut sexnoveller så om noen har en de vil dele så mottas den gjerne! Jeg trenger altså tips til flere temaer, evnt også innspill på hvordan "ting" fungerer for DEG. Hvordan liker DU å bli slikket/sugd, fetisjer osv... Send gjerne PM om du ønsker, alt som blir lagt ut på bloggen er 100% anonymt og jeg tjener ikke noe på den. Mest er den ment for min fornøyelse, går hjemme for tiden og trenger noe å bedrive tiden med. Kan den hjelpe noen der ute så er selvsagt det flott. EDIT: Jeg vet ikke om det har noe å si men jeg er hunnkjønn. Endret 20. mai 2011 av Untamed
Gjest MSG + ??? Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Skriv om lettfordøyelig fingermat, hvordan f.eks. gjøre en club sandwich til en nytelse. Hvorfor skal sex bare handle om isbiter, sjokoladesaus og jordbær som i en dessert? Slikt blir tacky og egentlig litt for mye, noe næring skal man jo også ha..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå